کد خبر ۳۰۶۲۶ انتشار : ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۹
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خبر داد

فعالیت 1000 ناشر در قم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به ظرفیت چاپ و نشر در قم گفت: هزار ناشر در قم فعالیت می‌کنند که این ناشران ظرفیت مطلوبی را برای خدمت به جامعه و حوزه علمیه فراهم کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حجت‌الاسلام عباس دانشی ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه قم، پایتخت معنوی جهان اسلام محسوب می‌شود، تصریح کرد: قم به دلیل وجود حوزه‌های علمیه، بیوت مراجع، وجود بارگاه حضرت معصومه (س) دارای ظرفیت‌های فراوان علمی، معنوی و حوزوی است.

وی با بیان اینکه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، تلاش می‌کند تا از ظرفیت عظیم قم به صورت مطلوب بهره ببرد تصریح کرد: برخی از مجموعه‌های فرهنگی در قم، فعالیت فراملی دارند که نشان از غنی بودن سطح فرهنگ در قم است.

دانشی با ابلاغ سلام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به آیت‌الله نوری همدانی گفت: ایشان همواره تاکید دارند که از منویات مراجع و علما بهره ببریم و گزارش عملکرد مجموعه‌های زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را محضر علما بیان کنیم.

وی در بخش پایانی سخنان خویش از فعالیت 300 مرکز چاپ و نشر در قم خبر داد و گفت: هزار ناشر در قم فعالیت دارند که ظرفیت خوبی برای خدمت به جامعه و حوزه علمیه فراهم کرده است.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com