کد خبر ۳۰۷۸۹ انتشار : ۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۳
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم:

نمایشگاه یاد یاران فرصتی برای یادآوری حماسه‌های دفاع مقدس

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: نمایشگاه یاد یاران بهانه‌ای برای یادآوری حماسه‌های دفاع مقدس بوده و بستر مناسبی برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان جامعه را فراهم کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس دانشی جمعه شب در چهارمین شب برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس استان قم که در حدفاصل مسجد مقدس جمکران و شهرک قدس برپا شده است، اظهار کرد: وجود ولایت فقیه و تبعیت مردم از فرمانی واحد سبب پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل دنیای استکبار شده در صورتی که انقلاب‌های ناتمام در کشورهای دیگر این عناصر را دارا نبوده است.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان جنگ تحمیلی برای تحقق فرمان امام راحل(ره) از هیچ اقدامی دریغ نمی‌کردند اضافه کرد: رمز اصلی پیروزی ایران در جنگ تحمیلی تبیعت از فرمان بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی است و ایران به برکت وجود نعمت ولایت فقیه، قدرت انسجام مردم و خون شهدا توانسته به این جایگاه برسد.

مدیرکل ارشاد و فرهنگ اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: هشت سال دفاع مقدس قدرت ملت ایران را برای کشورهای مختلف دنیا به اثبات رساند و اکنون جامعه اسلامی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، نظامی و سیاسی در دنیا جایگاه تاثیرگذاری دارد.

وی ضمن تشکر از اهتمام مسئولان سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در برگزاری نمایشگاه هفته دفاع مقدس استان قم اظهار کرد: نمایشگاه یاد یاران فرصتی برای یادآوری حماسه‌های هشت سال دفاع مقدس است که نسل جوان می‌تواند با استفاده از آن نسبت به حقایق جنگ تحمیلی آگاهی یابد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com