کد خبر ۳۰۶۳۱ انتشار : ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۳
سرپرست باشگاه صبای قم:

رقابت‌ نوجوانان و امیدهای صبا در لیگ برتر

سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم از حضور تیم‌های سه رده سنی باشگاه صبا در مسابقات لیگ‌های دسته اول و برتر باشگاه‌های کشور در سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمدرضا کشوری‌فرد اظهار کرد: تیم امید صبا سال گذشته با کسب مقام نایب قهرمانی رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور مجوز صعود به لیگ برتر فوتبال امید ایران را به دست آورده و امسال با تمام توان در لیگ برتر به میدان خواهد رفت.

وی یادآور شد: تیم رده سنی نوجوانان باشگاه‌ صبای قم فصل قبل در لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور حضور داشت و جایگاه خود را حفظ کرده، ضمن اینکه امسال با حمایت‌های بیشتر و برخورداری از کادر فنی و بازیکنان توانمند به دنبال کسب موفقیت برابر حریفان قرار می‌گیرد.

سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم با بیان اینکه تیم‌های پایه باشگاه صبا به صورت کاملا جدی مورد حمایت و پشتیبانی باشگاه هستند تا استعداد و توانمندی فوتبال قم را در کشور به نمایش بگذارند افزود: تیم جوانان صبای قم نیز با انگیزه بالا امسال برای صعود به لیگ برتر جوانان ایران در لیگ دسته اول کشور با حریفان مسابقه می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: در آستانه شروع  فصل جدید مسابقات لیگ‌های پایه باشگاه‌های کشور جلسه‌ای با مدیریت، کادر فنی و سرپرستی تیم‌های پایه باشگاه داشتیم و در آن مسائل مرتبط با تیم‌های پایه را بررسی کردیم تا هر سه تیم بدون کمی و کاستی برابر حریفان ظاهر شوند.

کشوری‌فرد ادامه داد: استمرار با برنامه و منسجم فعالیت‌ تیم‌های پایه برای مجموعه باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم اهمیت بسیار زیادی دارد، به ویژه اینکه تاکید اصلی در خصوص توجه به تیم‌های پایه را شخص استاندار قم و رئیس مجمع باشگاه صبا داشته‌اند.

سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم بیان کرد: با توجه به اینکه تا زمان شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ‌های نوجوانان، جوانان و امید باشگاه‌های کشور زمان زیادی باقی نمانده، در جلسه با مدیریت و کادر تیم‌های این سه رده سنی مسائل مختلف در زمینه حضور قوی هر سه تیم در لیگ‌های کشور را مورد بررسی قرار دادیم.

وی یادآور شد: خوشبختانه تیم‌های پایه از نظر مدیریتی، فنی و سرپرستی از وجود افراد توانمند و با سابقه برخوردار است و در این جلسه خواسته‌های این عزیزان مطرح شد تا با در نظر گرفتن تمام جوانب، شاهد حضور پرقدرت تیم‌های نوجوانان، جوانان امید صبا در لیگ‌های کشور باشیم.

کشوری‌فرد عنوان کرد: با هماهنگی‌هایی که توسط باشگاه صورت گرفته برای رفاه تیم‌های هر سه رده سنی، قرار است اسکان و مکان تمرین و بازی تیم‌های نوجوانان، جوانان و امید صبا در لیگ‌های سال جاری در مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم باشد.

وی افزود: تیم‌های نوجوانان و امید صبا امسال در لیگ برتر باشگاه‌های کشور حضور دارند و تیم جوانان صبای قم نیز در لیگ دسته اول به میدان می‌رود، هر سه تیم با جدیت مورد حمایت باشگاه هستند و امیدواریم که با مدیریت صحیح و برخورداری از دانش کادر فنی خود عملکرد خوبی داشته باشند.

سرپرست باشگاه صبا در پایان اظهار کرد: با حضور مدیر تیم‌های پایه صبا به همراه سرمربی، مربیان و سرپرست هر سه تیم نوجوانان، جوانان و امید صبا پیرامون نحوه فعالیت تیم‌های پایه باشگاه صبا در آستانه شروع فصل جدید مسابقات لیگ‌های برتر نوجوانان و امید کشور و همچنین لیگ دسته اول فوتبال جوانان باشگاه‌های ایران تصمیم‌گیری شد.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com