کد خبر ۳۰۹۵۷ انتشار : ۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۷
سرپرست تیم فوتبال صبای قم :

فسخ قرارداد حقیقی با باشگاه صبای قم

سرپرست تیم فوتبال صبای قم از فسخ قرارداد حقیقی با باشگاه صبای قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، عباس دارابی اظهار داشت: رضا حقیقی بازیکن تیم صبای قم که در ابتدای فصل با این تیم قرارداد منعقد کرده بود به صورت توافقی با باشگاه، از صبا جدا شد.

وی افزود: حقیقی طی صحبتی که با سرمربی تیم و سپس مسئولان باشگاه صبای قم داشت اعلام کرد که قصد دارد در تیمی خارجی فوتبال خود را ادامه دهد و با جدایی وی نیز موافقت شد.

سرپرست صبا گفت: حقیقی پیش از آغاز لیگ چهاردهم با نظر علی دایی به صبا ملحق شد و در هفته‌های آغازین لیگ بر‌تر فوتبال در چند بازی با پیراهن صبای قم به میدان رفت اما ظاهرا وی قصد دارد دوران حرفه‌ای خود را در کشور دیگری دنبال کند.

دارابی بیان داشت: نگرانی خاصی بابت جدایی حقیقی نداریم زیرا کادر فنی نسبت به بازیکنان جایگزین حقیقی اشراف و اطمینان کامل دارند و از نظر فنی، مشکلی برای صبا بدون رضا حقیقی رخ نمی‌دهد البته حقیقی بازیکن باکیفیتی است و برای وی آرزوی موفقیت داریم.

وی با اشاره به مصدومان فعلی صبا عنوان کرد: محمد قاضی کماکان مصدوم است و امیدوارم با تلاش‌های وی و کادر پزشکی، این بازیکن به زودی آماده کمک به تیم شود و قاسم دهنوی هم مصدوم بوده است و در تمرین روز سه شنبه صبا در تهران حضور نداشت.

سرپرست تیم فوتبال صبای قم تصریح کرد: صبا امروز در تهران تمرین می‌کند و فردا برای برگزاری یک اردوی ۸ روزه در تنکابن راهی مازندران می‌شود و تمرینات خود در شمال، پیگیری می‌کند.

دارابی افزود: دیدار بعدی صبا در لیگ بر‌تر روز ۲۳ مهر در تهران برابر پرسپولیس برگزار خواهد شد.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com