کد خبر ۲۹۹۰۶ انتشار : ۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۶
سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم:

روند پیروزی‌های صبا بعد از تعطیلات لیگ برتر ادامه می‌یابد

سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم گفت: روند پیروزی‌ها و نتایج خوب تیم صبای قم در لیگ پانزدهم بعد از تعطیلات لیگ برتر ادامه می‌یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمدرضا کشوری‌فرد اظهار کرد: تیم صبای قم به منظور کسب آمادگی برای حضور موفق در بازی‌های آتی پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از امروز راهی اردوی آماده‌سازی خود در شمال غرب کشور شد.

وی ادامه داد: مقصد تیم صبای قم برای برپایی این اردو، منطقه خوش‌ آب‌وهوای سرعین اردبیل است و کادر فنی به شکلی برنامه‌ریزی کرده‌اند که صبا به مدت 10 روز از تعطیلی لیگ برتر بهترین استفاده را انجام دهد.

سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم اضافه کرد: تیم از نظر پشتیبانی و امکانات کمبودی ندارد و تنها به دلیل اینکه دیر تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی پیش فصل خود را آغاز کرد از نظر بدنی و تاکتیکی نیاز به هماهنگی و کار بیشتر دارد که قطعا در این تعطیلات از این نظر نیز به شرایط مطلوب می‌رسد.

وی در ادامه با تقدیر از کادر فنی و بازیکنان صبای قم به واسطه کسب پیروزی مقابل پدیده مشهد در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال تصریح کرد: خوشبختانه تیم صبا در این مسابقه حساس خانگی، نمایش بسیار خوبی ارائه کرد و مستحق پیروزی و کسب سه امتیاز این بازی حساس بود.

کشوری‌فرد با ابراز خوشحالی از اینکه صبا توانست با این پیروزی جایگاه خود را در جدول ارتقاء بدهد عنوان کرد: با توجه به زمان اندکی که تیم صبای قم پیش از شروع لیگ پانزدهم برای کسب آمادگی داشت و همچنین تغییراتی که در کادر فنی و بازیکنان تیم ایجاد شده بود در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر نتوانستیم به اهداف مدنظر دست یابیم اما در آینده تیم صبا شرایط بهتری خواهد داشت.

سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم افزود: همانگونه که سرمربی فهیم و با تجربه تیم ما بارها در صحبت‌های خود تاکید کرده و ما نیز به باور ایشان ایمان داریم، خوشبختانه تیم صبای قم هفته به هفته به هماهنگی بیشتر دست یافته و قطعا در آینده نزدیک عملکردی بهتر از این خواهد داشت.

وی عنوان کرد: با عنایت به حمایت‌های استاندار قم از مجموعه باشگاه و پشتیبانی دلگرم کننده مالک باشگاه تیم بدون هیچ‌گونه کمی و کاستی برای موفقیت در پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال به کار خود ادامه می‌دهد و قطعا در آینده جایگاهی بهتر از رتبه نهم که اکنون در اختیار دارد، به دست خواهد آورد.

کشوری‌فرد تصریح کرد: از تمام اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم صبا که با تمام وجود برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند تقدیر و تشکر می‌کنم و ان‌شاءالله پس از تعطیلات نیز تیم صبا به روند رو به رشد خود و صعود به رده‌های بالاتر جدول ادامه می‌دهد.

تیم فوتبال صبای قم که از پنج هفته سپری شده بازی‌های پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور یک پیروزی‏، یک باخت و سه تساوی در کارنامه دارد و با کسب شش امتیاز در مکان نهم ایستاده است، به منظور برپایی اردو راهی اردبیل شده است.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com