کد خبر ۳۰۶۴۳ انتشار : ۲۹ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۱
رئیس سازمان ثبت احوال کشور:

صدور3 میلیون کارت ملی هوشمند در کشور

رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: حدود 3 میلیون کارت ملی در کشور صادر شده است که امیدواریم تا پایان دولت یازدهم تمام مردم کارت ملی هوشمند دریافت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، علیرضا آوایی بعد از ظهر امروز در مراسم معارفه مدیرکل ثبت احوال استان قم که در تالار امام جواد استانداری قم برگزار شد، اظهار کرد: باید همانگونه که در خدمت جامعه هستیم باید به خانواده نیز خدمت کنیم و از عبادات خود باز نمانیم.

وی با بیان اینکه مراسم‌ تودیع و معارفه گذر عمر را به ما یادآور می‌شود، تصریح کرد: باید قدر عمر و فرصتی که برای خدمت به ما داده می‌شود را بدانیم.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور ادامه داد: نباید زمان مدیریتی خود را به گونه‌ای سپری کنیم که در زمان پایان این دوره با خود بگوییم ای کاش فرصت کوتاه دیگری به ما داده شود که بتوانیم آنچه را که از آن غافل بودیم انجام دهیم.

وی اضافه کرد: زمانی که نظام جمهوری اسلامی به یک شخص اعتماد کرده و او را به عنوان یک مدیر منصوب می‌کند،‌ باید به گونه‌ای دوران مدیریت خود را سپری کند که در پایان کار کارنامه ارزشی از خود برجای بگذارد.

آوایی با بیان اینکه در سازمان ثبت احوال کشور انتصاب‌ها به صورت دلخواه و سفارشی صورت نمی‌گیرد، گفت: در این سازمان کمیته انتصابات تشکیل شده است که در آن کمیسیون از ابعاد گوناگون صلاحیت مدیران بررسی شده و سپس برای حضور وی در پست مدیریتی تصمیم گرفته می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه سازمان ثبت احوال کشور با سرعت قابل قبولی رو به جلو در حرکت است،‌ عنوان کرد: پایگاه جمعیتی در این سازمان تشکیل شده است که کمک شایانی به نیروی انتظامی، آگاهی و بانک‌ها می‌کند.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور، شمار صدور کارت ملی هوشمند را در سطح کشور مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: 3 میلیون کارت ملی هوشمند در کشور صادر شده است و ما هنوز در اول راه هستیم و امیدواریم تا پایان دولت یازدهم همه مردم  کارت ملی هوشمند دریافت کنند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com