کد خبر ۳۰۴۲۱ انتشار : ۲۲ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۰

مصاف یاسین پیشرو و آذرخش هرمزگان در قم

- تیم‌های فوتسال یاسین پیشروی قم و آذرخش هرمزگان در هفته نهم لیگ بر‌تر فوتسال باشگاه‌های کشور در حالی در قم رو در روی هم قرار می‌گیرند که نماینده قم به دنبال کسب پنجمین پیروزی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،  فصل جدید لیگ بر‌تر فوتسال امروز هفته نهم خود را پشت سر می‌گذارد و تیم یاسین پیشروی قم در این هفته در خانه و در حضور هواداران خود میزبان آذرخش هرمزگان است.

یاسین پیشرو که امسال در آغاز لیگ بر‌تر عملکرد خوبی داشت و حتی در مقطعی پشت سر تأسیسات دریایی در رده دوم جدول قرار گرفت در ۲ بازی اخیر خود در لیگ نتایج خوبی به دست نیاورد اما با این حال امیدوار است بتواند به جاده موفقیت بازگردد و تیم رده یازدهم جدول را در قم شکست دهد.

نماینده فوتسال قم پس از کسب ۳ پیروزی پی در پی و دلنشین برابر تیم‌های فرش آرای مشهد، دبیری تبریز و حفاری اهواز و سپس ۲ شکست غافلگیر کننده برابر مقاومت البرز و گیتی پسند، حالا می‌خواهد تیم دیگری را قربانی کند و بر همین اساس آذرخش هرمزگان، این تیم تازه وارد به لیگ بر‌تر را دست کم نمی‌گیرد.

یاسین پیشرو کار خود را در لیگ بر‌تر فوتسال با پیروزی خارج از خانه برابر کاشی نیلوی اصفهان آغاز کرد اما یک هفته بعد در مسابقه با میثاق تهران در روزی که می‌توانست برنده بازی باشد شکست خورد.

پس از حضور مجموعه یاسین پیشرو و حمایت از این تیم با نام جدید، شرایط تیم یاسین پیشرو متحول شد و با وجود اینکه آن‌ها در عین شایستگی در خانه مغلوب تیم تأسیسات دریایی شدند اما سپس در مشهد برابر فرش آرا ۵ بر یک به پیروزی رسیدند.

پیروزی یاسین پیشرو در هفته پنجم برابر دبیری تبریز با ارائه یک بازی زیبا و دیدنی سبب شد یاسین پیشرو بتواند به رده چهارم جدول و ۴ امتیازی صدر جدول برسد.

آن‌ها سپس راهی اهواز شدند و با پیروزی ۳ بر یک برابر تیم قدرتمند حفاری خوزستان در یک بازی نزدیک و نفس گیر، ۳ امتیاز با ارزش دیگر کسب کردند اما شکست عجیب در قم برابر مقاومت البرز و سپس در اصفهان برابر گیتی پسند سبب شد این تیم نتواند به موفقیت‌های خود ادامه دهد.

در حال حاضر تأسیسات دریایی با ۲۳ امتیاز و صدرنشین جدول است و یاسین پیشروی قم با ۱۲ امتیاز و یک بازی کمتر در رده پنجم ایستاده است و در صورت پیروزی بر آذرخش جای تیم فردوسی مشهد رده چهارمی را تصاحب می‌کند.

پیروزی یاسین پیشرو بر آذرخش هرمزگان در بازی امروز قم می‌تواند سبب کاهش فاصله تیم یاسین پیشرو از صدرنشینان در جدول شود و یاسین پیشرو نشان داده است که در صورتی که روی نوار پیروزی قرار بگیرد می‌تواند به تیمی مدعی نیز تبدیل شود.

نماینده فوتسال قم که هفته گذشته اردویی برون مرزی در قطر را پشت سر گذاشت پس از ۲ بازی با تیم ملی فوتسال قطر بار دیگر به کوران لیگ بازگشته است در حالی که بازی برابر قطری‌ها با یک پیروزی و یک شکست برای یاسین همراه بود.

سفر به قطر برای یاسنی پیشرو تلفاتی نیز به همراه داشته است که مصدومیت علیرضا وفایی بازیکن خلاق و موثر یاسین مهم‌ترین این تلفات بود و حالا سید مهدی غیاثی باید یاسین پیشرو را بدون وفایی برابر آذرخش بندرعباس به میدان بفرستد.

مسلم اولادقباد دیگر بازیکن یاسین پیشرو است که با مشکل مصدومیت روبرو بوده و هنوز مشخص نیست وی می‌تواند در بازی امروز به میدان برود یا خیر اما مسعود ایازی دروازه‌بان یاسین پیشرو که در بازی با فرش آرا در مشهد آسیب دیده بود در این مسابقه نیز غایب خواهد بود.

شاگردان سید مهدی غیاثی در این بازی چشم به درخشش بازیکنانی چون سعید قاسمی، میثم ایلانلو، علی اصغر احمدی و محمد کرمانی دارند و امیدوارند بر این تیم تازه وارد به لیگ بر‌تر که از ۸ بازی ۹ امتیاز کسب کرده غلبه کنند.

در دیدار برابر آذرخش هرمزگان تنها به پیروزی فکر می‌کنیم

مربی تیم فوتسال یاسین پیشرو در گفتگو با خبرنگار مهر بیان کرد: در بازی با آذرخش هرمزگان کار آسانی در پیش نداریم اما در این مسابقه نمی‌خواهیم در خانه به حریف امتیاز بدهیم و هر ۳ امتیاز را می‌خواهیم.

سید وحید غیاثی اظهار داشت: تیم آذرخش هرمزگان تیمی است که به تازگی به جمع تیم‌های لیگ برتری پیوسته و تیمی دونده، جنگنده و قابل احترام است که قابلیت ایجاد دردسر برای هر حریفی را دارد.

وی افزود: آن‌ها در نیمه پایین جدول قرار دارند و برای متوقف کردن یاسین پیشرو در قم انگیزه دارند اما یاسین پیشرو نیز تیمی است که چاره‌ای جز کسب برد ندارد و به همین دلیل به دنبال کسب ۳ امتیاز و راضی کردن هوادارانش است.

مربی تیم فوتسال یاسین پیشرو گفت: وجود هواداران در بازی‌های خانگی برای ما یک نعمت بزرگ است و با پشتیبانی همین تماشاگران در دیدار برابر آذرخش هرمزگان هر ۳ امتیاز را می‌خواهیم و نمی‌خواهیم مجال خودنمایی یا اجازه تکرار اتفاقات بازی با مقاومت البرز را به حریف بدهیم.

غیاثی بیان داشت: بازیکنان جوان ما باید در این بازی تمرکز لازم را داشته باشند و حریف را دست کم نگیرند و غیبت یکی دو مهره تیم ما در این بازی نباید بر کار فنی ما اثر بگذارد.

وی عنوان کرد: یاسین پیشرو از اتفاقات بازی با مقاومت البرز درس گرفته است و بازیکنان این تیم، هیچ حریفی را تا پایان فصل دست کم نخواهند گرفت حتی اگر حریف قعرنشین جدول باشد و در مسابقات قبلی نتایج خوبی نگرفته باشد.

دیدار تیم‌های فوتسال یاسین پیشروی قم و آذرخش بندرعباس در هفته نهم لیگ بر‌تر فوتسال از ساعت ۱۷ امروز یکشنبه ۲۲ شهریور در سالن شهید حیدریان قم برگزار می‌شود.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com