کد خبر ۳۰۶۸۹ انتشار : ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰
رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم خبر داد

میزبانی خانه پینگ‌پنگ قم از رقابت 6 تیم حاضر در لیگ کشور

رئیس هیئت پینگ‌پنگ استان قم از آغاز رقابت تیم‌های حاضر در مسابقات لیگ دسته اول تنیس‌ روی‌میز باشگا‌ه‌های کشور به میزبانی قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، محمدقاسم عموئیان اظهار کرد: خانه تنیس روی‌میز مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر قم که به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در بهمن‌ماه سال گذشته افتتاح شده اکنون میزبان این رقابت‌ها خواهد بود.

وی ادامه داد: امکانات بسیار خوبی در خانه تنیس‌ روی‌میز مجموعه هفتم‌تیر قم وجود دارد و این مکان به شکل بسیار جذابی برای برگزاری رقابت‌های رسمی پینگ پنگ و همچنین میزبانی از مسابقات مهم و اردوهای ملی طراحی شده و اکنون در اختیار این هیئت قرار دارد.

رئیس هیئت پینگ پنگ استان قم بیان کرد:‌ از زمان افتتاح این سالن چندین رقابت مهم تنیس روی‌میز برگزار شده و میزبان اردوی تیم ملی پینگ پنگ نونهالان کشورمان بوده‌ایم، اکنون هم برگزار کننده رقابت‌های لیگ دسته اول تنیس روی‌میز پسران کشور هستیم.

وی از آغاز مسابقات دسته اول تنیس روی‌میز کشور در قم خبر داد و بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی فدراسیون تنیس روی‌میز، مسابقات دور برگشت لیگ دسته اول پینگ پنگ پسران کشور در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان در قم به انجام می‌رسد.

عموئیان افزود: با اقدامات انجام شده در این زمینه، سعی می‌کنیم بعد از برگزاری اردوی تیم ملی تنیس روی‌میز نونهالان در قم، میزبانی خوب و شایسته‌ای از رقابت‌های لیگ دسته اول پسران کشور داشته باشیم تا تیم‌های میهمان با خاطره‌ای خوش قم را ترک کنند و فدراسیون نیز از این میزبانی راضی باشد.

وی یادآور شد: در این دوره از مسابقات که با حضور 6 تیم از استان‌های قم، گلستان، اصفهان، آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه برگزار می‌شود، دو تیم بر‌تر مرحله گروهی به دور نیمه نهایی صعود می‌کنند تا در ‌‌نهایت دو تیم به لیگ بر‌تر تنیس روی‌میز پسران کشور راه یابند.

رئیس هیئت پینگ پنگ استان قم بیان کرد: این دوره رقابت‌ها از امروز به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود و هر تیم پس از برگزاری  پنج بازی در صورت حضور نماینده سقز، به کار خود در مرحله گروهی لیگ دسته اول پایان می‌دهد، ضمن اینکه تیم قم با ترکیب هشت پینگ‌پنگ باز در این رقابت‌ها حضور دارد.

وی خاطرنشان کرد: این در حالی است که بازی‌های دور رفت این مرحله در ارومیه برگزار شد و تیم تنیس روی‌میز پسران نونهال و نوجوان استان قم در جدال با حریفان خود با کسب سه پیروزی و دو شکست در رده سوم جدول رده‌بندی این گروه حضور دارد.

عموئیان افزود: در ترکیب تیم‌های نونهالان و نوجوانان هیئت پینگ‌پنگ استان قم محمدمهدی اسدی، مهدی معدن‌کم، سیدمحمدامین منتظری، مهدی گنجی،  سیدمحمدمعین منتظری به همراه پویا بیاتی حاضر هستند و این نفرات با هدایت ابوالفضل اسدی با حریفان رقابت می‌کنند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com