کد خبر ۳۰۰۴۴ انتشار : ۱۱ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۲
مدیرکل حمایت از تولید معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی:

۷۰ هزار هنرمند صنایع دستی بیمه هستند

مدیرکل حمایت از تولید معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، از بیمه بیش از ۷۰ هزار هنرمند صنایع دستی در کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، فریدون میرزالو ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید تعدادی از مدیران حوزه گردشگری از کاروانسرای دیرگچین قم در جمع خبرنگاران از بیمه ۷۰ هزار نفر از هنرمندات صنایع دستی کشور خبر داد و عنوان کرد: ۳۵ هزار نفر طی درخواست‌های اعلام شده در نوبت برای بیمه قرار دارند.

وی به پالایش تعداد بیمه شدگان نیز اشاره کرد و افزود: تعداد ۷۰ هزار نفر بیمه شده نیز باید پالایش شوند چون برخی از این افراد شامل بیمه نمی‌شوند که با خروج تعدادی از افراد تحت پوشش برخی دیگر از هنرمندان که در نوبت هستند بیمه خواهند شد.

مدیرکل حمایت از تولید معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، با اشاره به وضعیت صنایع دستی استان قم گفت: این استان در تولید صنایع دستی ضعیف است و در این زمینه باید فعالیت بیشتری داشته باشد تا بتواند در نمایشگاه‌های کشوری نیز شرکت کند.

میرزالو بیان کرد: ما نیز در سطح ملی از نظر پرداخت تسهیلات و برگزاری نمایشگاه و ایجاد شرایط برای حضور در نمایشگاه‌های مختلف می‌توانیم هنرمندان را تشویق و کمک کنیم.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com