کد خبر ۳۱۲۵۲ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۸
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم:

حجم همکاری شرکت شهرک‌های قم با صندوق کارآفرینی امید افزایش می‌یابد

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم افزایش حجم همکاری با صندوق کارآفرینی امید در ارائه تسهیلات به صنایع کوچک استان را حرکتی در راستای اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، امیر طیبی‌نژاد در دیدار مدیر صندوق کارآفرینی قم با اشاره به ضرورت حمایت سیستم بانکی از صنایع کوچک اظهار کرد: خواست و انتظار رهبر انقلاب در سخنرانی ابتدای سال در حرم رضوی ورود و حمایت جدی بانک‌ها از بنگاه‌های خرد و کوچک است.

وی با مثبت ارزیابی کردن تعاملات صندوق کارآفرینی قم با صنایع کوچک استان، بر ضرورت تداوم این حرکت در مدیریت جدید صندوق تاکید کرد و گفت: تسهیلات ارائه شده به فعالان خوشه‌های کسب و کار قم، با مدیریت صورت گرفته و هدفمند کردن آن طی یک سال گذشته توانسته است بخشی از نیاز زیر ساختی صنعت استان را تامین کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم همکاری بدنه کارشناسی دو دستگاه برای شناسایی نیازهای اساسی صنایع کوچک و ارائه تسهیلات کم بهره بر اساس اولویت را سبب افزایش حجم همکاری این صندوق با شرکت شهرک‌های صنعتی قم عنوان کرد.

مختاران سرپرست صندوق کارآفرینی امید قم نیز در این دیدار با بیان اینکه این صندوق حامی کسب‌ و کارهای خرد و کوچک است، آمادگی خود را برای تعامل بیشتر با صنایع کوچک اعلام کرد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com