کد خبر ۳۰۷۴۸ انتشار : ۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۶
برای نخستین‌بار

جدول حماسه منتشر شد

کتاب جدول حماسه برای نخستین‌بار اطلاعات عمومی در ارتباط با دفاع مقدس را در قالب سرگرمی به مخاطبان عرضه می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، مجتبی سلطانی از طراحی و چاپ کتاب جدول حماسه خبر داد و بیان کرد: کتاب جدول حماسه از سوی انتشارات ایده‌گستر برای نخستین‌بار در 56 صفحه منتشر شده است.

وی طراح جدول‌های این کتاب ارزشمند را حسین کریم‌شاهی بیدگلی معرفی کرد و گفت: این کتاب اطلاعات عمومی در ارتباط با دفاع مقدس مانند زمان، مکان، رمز عملیات‌ها و نام شهدا را به مخاطب می‌دهد.

مدیر انتشارات ایده‌گستر تصریح کرد: مخاطب با تهیه این کتاب به اطلاعاتی مانند سخنان بنیانگذار انقلاب و رهبر معظم انقلاب در ارتباط با ایثار و شهادت و دفاع مقدس به همراه اسامی کارگردانان، نویسندگان،‌ فیلم‌ها و کتبی که در ارتباط با دفاع مقدس تدوین شده است،‌ دسترسی پیدا می‌کند.

وی با اشاره به شمار جدول‌های این کتاب بیان کرد: 27 جدول از انواع جدول‌های متداول در این کتاب طراحی شده است که برای نخستین‌بار مفاهیم دفاع مقدس را در قالب سرگرمی مهمان اوقات فراغت مردم جامعه می‌کند.

سلطانی خاطرنشان کرد: قطع این کتاب رقعی بوده که با قیمت 20هزار ریال در هفته دفاع مقدس برای نخستین‌بار در بازار توزیع می‌شود و علاقمندان برای تهیه این کتاب با شماره 37841223 انتشارات ایده گستر تماس بگیرند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com