کد خبر ۳۰۷۶۶ انتشار : ۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۷
در هفته هفتم لیگ بر‌تر فوتبال رقم خورد؛

پیروزی شیرین صبای قم برابر سپاهان در روز حمایت هواداران از صبا

تیم فوتبال صبای قم در هفته هفتم لیگ بر‌تر فوتبال در روز حمایت هواداران از صبا برابر سپاهان به یک پیروزی شیرین دست یافت ، این بازی که در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم برگزار شد صبا توانست با یک گل بر حریف قدرتمند خود غلبه کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، در هفته هفتم لیگ بر‌تر فوتبال تیم‌های صبای قم و سپاهان امروز در قم به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی شاگردان علی دایی همراه بود.

در این بازی که در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم و با حضور پرشور تماشاگران صبا برگزار می‌شود صبا توانست با یک گل بر حریف قدرتمند خود غلبه کند.

در دقیقه 6 مسابقه نفوذ محمد اوسانی از جناح چپ این بازیکن را با شهاب گردان تک به تک کرد که ضربه وی به گردان برخورد کرد اما در برگشت اوسانی دوباره صاحب توپ شد و با پاسی زمینی و به بیرون در دهانه دروازه توپ را به جلال علیمحمدی رساند و علیمحمدی با ضربه‌ای مهار نشدنی دور از دستان گردان توپ را وارد دروازه سپاهان کرد.

در دقیقه 34 بهترین موقعیت سپاهان برای گلزنی با پاس وریا غفوری و ضربه سنگین فوزیل موسی اف با برخورد به تیرک عمودی دروازه از دست رفت.

در نیمه دوم هر دو تیم فرصت‌هایی برای گلزنی داشتند که درخشش دروازه بانان دو تیم و بی‌دقتی مهاجمان مانع از گل‌های بیشتر در این بازی شد.

تیم فوتبال صبای قم در این بازی با ترکیب اولیه حامد لک، ابوالقاسم دهنوی، فیلیپ خوزه ماچادو، ابوالفضل ابراهیمی، امیرحسین صادقی، عبدالکریم اسلامی، محمد امین آرام طبع، جلال الدین علی محمدی، هاشم بیک‌زاده، محمد اوسانی و فرشید باقری با مربیگری علی دایی به میدان رفت.

در ترکیب تیم فوتبال سپاهان اصفهان شهاب گردان، هادی عقیلی، عبدالله کرمی، وریا غفوری، حبیب گردانی، محمرضا خلعتبری، فوزیل موسی اف، رسول نویدکیا، حسین پاپی، علی کریمی و مهدی شریفی با هدایت حسین فرکی حضور داشتند.

صبا با این پیروزی 10 امتیازی شد اما سپاهان در امتیاز 14 باقی ماند.

منبع : تسنیم

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com