کد خبر ۳۰۷۴۲ انتشار : ۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۵

صبای قم و سپاهان اصفهان؛ تقابل افکار دایی و فرکی در قم‌

تیم‌های فوتبال صبای قم و سپاهان اصفهان فردا در شرایطی در قم برابر هم قرار می‌گیرند که این مسابقه حساس، تقابل افکار علی دایی و حسین فرکی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، هفته هفتم لیگ بر‌تر فوتبال فردا با برگزاری 3 بازی آغاز می‌شود که در یکی از دیدارهای برنامه ریزی شده، تیم فوتبال صبای قم در خانه پذیرای تیم سپاهان اصفهان است.

صبا که از حذف تلخ خود از جام حذفی تیمی زخم خورده است حالا می‌خواهد با پیروزی بر تیم مدعی و رده دوم جدول لیگ نشان دهد که حذف از جام حذفی تنها یک حادثه بوده است.

پیروزی صبا بر سپاهان می‌تواند تمامی اتفاقات بازی صبا و تراکتورسازی را از اذهان پاک کند و وضعیت روانی صبا را در ادامه لیگ در شرایط بهتری قرار دهد.

صبا در لیگ بر‌تر فوتبال 6 بازی انجام داده که یک پیروزی، یک شکست و 4 تساوی در مسابقات این تیم رقم خورده است و صبا می‌خواهد دومین پیروزی این فصل را در برابر تیم تحت فرماندهی حسین فرکی کسب کند.

در آن سوی میدان سپاهان که از ابتدای لیگ خود را به‌عنوان یکی از مدعیان جدی معرفی کرده است در کورس رقابت با استقلال قرار دارد و نمی‌خواهد با یک شکست بی‌موقع و یا حتی از دست دادن امتیاز در قم، از صدر فاصله بگیرد.

نگاهی به مصاف فصل گذشته صبا و سپاهان یادآور پیروزی دلچسب شاگردان مهدی تارتار برابر سپاهان در روز اخراج رحمان احمدی است البته در آن زمان سپاهان هرگز فکر نمی‌کرد با وجود آن شکست سرانجام قهرمان لیگ بر‌تر شود.

صبا در این بازی چشم به درخشش بازیکنانی چون قاسم دهنوی، رضا حقیقی و جلال علیمحمدی دارد و باید دید آیا محمد قاضی که در بازی با تراکتورسازی آسیب دید می‌تواند صبا را در بازی پنج شنبه همراهی کند یا خیر.

بدون شک عدم حضور قاضی یک پوئن مثبت برای سپاهان است و دایی نیز امیدوار است قاضی به این بازی برسد اما وضعیت مسعود حق جو مدافع صبا هنوز نامشخص است و صبا امیدوار است پس از هفته‌ها دوری از میادین، این مدافع میانی را بار دیگر در اختیار گیرد.

در آن سوی میدان، محمدرضا خلعتبری بازیکن تیم سپاهان که با مشکل مصدومیت روبرو بوده برای این مسابقه مهیای بازی است و به احتمال بسیار زیاد برابر صبای قم به میدان می‌رود.

لئوناردو پادووانی و لوسیانو پریرا بازیکنان برزیلی سپاهان هستند که هنوز به دلیل مشکل در صدور ITC نتوانسته‌اند برای سپاهان به میدان بروند و احسان حاج صفی نیز به آلمان رفته است تا فرکی مشکلاتی در پیش داشته باشد.

دیدار تیم‌های صبای قم و سپاهان اصفهان از ساعت 17 و 20 دقیقه روز پنج شنبه 2 مهر ماه در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم برگزار می‌شود.

ترکیب احتمالی صبای قم: حامد لک، ابوالقاسم دهنوی، فیلیپ خوزه ماچادو، ابوالفضل ابراهیمی، امیرحسین صادقی، محمد قاضی، محمد امین آرام طبع، جلال الدین علی محمدی، هاشم بیک‌زاده، محمد اوسانی و رضا حقیقی

ترکیب احتمالی سپاهان: شهاب گردان، هادی عقیلی، عبدالهر کرمی، وریا غفوری، حبیب گردانی، سعید قائدی فر، فوزیل موسی اف، رسول نویدکیا، حسین پاپی، علی کریمی و مهدی شریفی

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com