کد خبر ۳۰۸۲۶ انتشار : ۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۰:۴۵
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم مطرح کرد:

اختصاص 30 هکتار زمین برای انتقال خانه‌های زیردکل برق در قم

محسن بهشتی اظهار داشت :از مشکلات ایجاد شده در شهر قم احداث خانه‌هایی است که در زیر دکل‌های برق ساخته شده‌اند که در این راستا 30 هکتار زمین برای جابه‌جایی ساکنین این خانه‌ها در قم اختصاص خواهد یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، یهشتی به کارهای مهم این اداره در اجرای استاندار‌سازی محلات فرسوده شهری در قم اشاره کرد و گفت: ما از مشاوران بسیار خوبی برای مطالعات دقیق شهری استفاده می‌کنیم که تا کنون اطلاعات خوبی از مناطق فرسوده و محروم قم توانسته‌اند جمع‌آوری کنند که امیدواریم با تخصیص اعتبارات مناسب برای رفع مشکلات این نواحی اقدامات لازم صورت پذیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم افزود: طبق ضوابط وزارت راه و شهرسازی ساخت مراکز امنیتی بر عهده ادارات راه و شهرسازی استان‌ها نخستین ولی ما نخستین استانی در کشور بودیم که توانستیم کلانتری در بعضی مناطق قم احداث کنیم زیرا معتقدیم یکی از استانداردهای شهری ایجاد امنیت در مناطق مسکونی آن است که با ساخت مراکز پلیسی میسر می‌شود.

وی تاکید کرد: این اداره بعد از برگزاری این جلسات و دریافت نقطه نظرات مسئولان استان در رفع نواقص و کمبودهای شهری تلاش می‌کند زیرا مسئله بازسازی نقاط فرسوده شهر قم نیاز به کارهای دقیق اجرایی و مطالعاتی دارد تا آیندگان از کار ما بهترین بهره را ببرند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com