کد خبر ۳۰۸۳۸ انتشار : ۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۵
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی قم :

۱۵ هزار دانش آموز قمی از سرویس دهی ۳۰۰۰ خودرو بهره‌مند می‌شوند‌

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم از سرویس دهی ۳ هزار خودرو به ۱۵ هزار دانش آموز قمی در سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، مرتضی عزتی با اشاره به اینکه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید با همکاری شرکت‌های حمل و نقل مسافر درون شهری 3 هزار خودرو برای سرویس دهی به 15 هزار دانش آموز تائید شده‌اند، اظهارداشت: این سرویس دهی برای سه مقطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و دوم خدمات دهی دارند که خانواده‌ها با مراجعه به مدارس می‌توانند برای درخواست سرویس اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم در خصوص میزان هزینه سرویس مدارس افزود: نرخ سرویس مدارس برای دانش آموزان بدون روزهای 5 شنبه به صورت ماهیانه برای خودروهای پیکان و پراید با 3 دانش آموز 74 هزار تومان و 4 سرنشین 63 هزار تومان، خودروهای سمند، پژو و تیبا برای ارائه خدمات به 3 دانش آموز با  80 هزار تومان و 4 سرنشین 68 هزار تومان است.

وی همچنین به نرخ کرایه سرویس مدارس با احتساب روزهای پنج شنبه عنوان کرد: پراید و پیکان 85هزار تومان، خودروهای سمند، پژو و تیبا 92 هزار تومان و برای خودروهای ون 49 هزار تومان تعیین شده است.

عزتی به افزایش 10 درصدی هزینه سرویس مدارس با توجه به افزایش مسافت اشاره کرد و گفت: نرخ‌های اعلام شده نرخ پایه بوده که بر مبنای 3 کیلومتر از منزل تا مدرسه تعیین شده است همچنین درصورتی که مسافت‌ بیش از 7 کیلومتر باشد به ازای هر کیلومتر 5 درصد به نرخ پایه اضافه می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قم با تاکید بر اینکه عقد قرارداد سرویس مدارس تنها باید بین خانواده‌ها و مدارس باشد خاطرنشان کرد: خانواده‌ها باید در کنار ناظران تاکسیرانی و اموزش و پرورش بر عملکرد سرویس‌ها نظارت داشته باشند.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com