کد خبر ۳۳۱۱۸ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۳
رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان قم:

مجله رادیویی کافه تئاتر ایجاد شد

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان قم گفت: مجله رادیویی کافه تئاتر به همت انجمن هنرهای نمایشی استان و صدا و سیمای مرکز قم ایجاد شد که دبیری آن را سیدمحمد حسینی بر عهده دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، اصغر نوبخت در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره و مسابقه نمایشنامه‌خوانی استان قم که صبح امروز در تالار شهید آوینی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، از اطلاع‌رسانی این جشنواره از نخستین روزهای آبان‌ماه توسط پیامک، سایت و پیام در تلگرام به هنرمندان تئاتر خبر داد.

وی با اشاره به شمار آثار ارسالی به دبیرخانه این جشنواره اضافه کرد: 46 متن به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده که 30 اثر مربوط به نمایشنامه‌خوانی و 16 اثر مربوط به مسابقه نمایشنامه‌نویسی بوده است.

دبیر پنجمین جشنواره و مسابقه نمایشنامه‌خوانی استان قم گفت: داوران بازخوانی مسابقه نمایشنامه‌خوانی را حسین فدایی حسین، رضا آزاد و رضا ابوذر تشکیل می‌دادند.

نوبخت به داوران نهایی این بخش اشاره کرد و افزود: صمد چینی‌فروشان، رضا ابوذر و احمد سلیمانی داوران بخش نهایی این جشنواره بودند که با جدیت به خوانش آثار ارسالی اهتمام داشتند.

وی داوران مسابقه نمایشنامه‌نویسی را مورد توجه قرار داد و گفت: حسین فدایی حسین، رضا آزاد و اصغر نوبخت داوران این بخش جشنواره را تشکیل می‌دادند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان قم همچنین به ایجاد مجله رادیویی کافه تئاتر به همت انجمن هنرهای نمایشی استان قم و صدا و سیمای مرکز قم اشاره کرد و ادامه داد: دبیری این مجله را سید‌محمد حسینی بر عهده دارد.

نوبخت از فراخوان جشنواره تئاتر کریمه اهل‌بیت (س) خبر داد و خاطرنشان کرد: هنرمندان تئاتر استان قم فقط تا 20 دی‌ماه فرصت دارند که آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com