کد خبر ۳۳۳۱۹ انتشار : ۲ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۴۸
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم مطرح کرد

فعالیت ۱۹ هزار راننده تاکسی در قم

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم گفت: ۱۹ هزار راننده تاکسی در قم مشغول به کار هستند و اگر خانواده‌هایشان را نیز اضافه نمائیم می‌توان گفت ۸۰ هزار نفر با سازمان تاکسیرانی در ارتباط هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مرتضی عزتی در همایش تجلیل از فعالان برتر عرصه حمل و نقل که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد گفت: با توجه به زائر پذیر بودن شهر قم سازمان تاکسیرانی تلاش ویژه‌ای در ارائه خدمات دارد.

وی با اشاره به طرح تحول خطوط اتوبوسرانی بیان کرد: سازمان اتوبوسرانی تحول بزرگی در طرح خطوط اتوبوس‌ها انجام داد و هرچند این طرح نخست با اعتراضاتی همراه شد اما اکنون مردم راضی هستند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم با اشاره به بهینه سازی پایانه‌های مسافربری بیان کرد: قم سالانه پذیرای 20 میلیون زائر است بنابراین پایانه‌های مسافربری آن باید پاسخگوی نیاز 50 سال آینده باشند به همین دلیل علاوه بر تکمیل پایانه ولیعصر، احداث پایانه خرمشهر نیز جزو برنامه‌هاست.

وی با ارائه آمار رانندگان قم گفت: 19 هزار راننده در قم مشغول به کار هستند و اگر خانواده‌هایشان را نیز حساب کنیم می‌توان گفت 80 هزار نفر با سازمان تاکسیرانی در ارتباط هستند.

عزتی به خدمات شرکت تعاونی تاکسیرانی اشاره کرد و گفت: این شرکت از پیچ و مهره تا موتور کامل یک ماشین را به صورت قسطی در اختیار رانندگان عزیز قرار می‌دهد.

وی نوسازی تاکسی‌ها را مورد توجه قرار داد و گفت: در سال گذشته از میان 1500 تاکسی فرسوده 200 دستگاه مورد نوسازی قرار گرفتند و امیدواریم بتوانیم بقیه آن‌ها را نیز نوسازی کنیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com