کد خبر ۳۰۸۶۲ انتشار : ۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۴
مدیرکل بهزیستی قم:

شهریه مهدهای کودک قم ۱۴ درصد افزایش یافت

مدیرکل بهزیستی استان قم از افزایش ۱۴ درصدی شهریه مهدهای کودک در قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، رضا سلیقه اظهار داشت: ۵۴ مهد کودک شهری فعال و مجوزدار در شهر قم به همراه ۹ مهد کودک روستایی و پنج مهد کودک خودکفا مشغول به فعالیت هستند.

وی گفت: بر مبنای مصوبه هشتادمین جلسه شورای عالی انقلاب، میزان شهریه مهد کودک‌های خصوصی با توجه به گروه سنی و خدمات ارائه شده، امکانات و ویژگی‌های منطقه‌ای، توسط بهزیستی تعیین و ابلاغ می‌شود که تنها مهد کودک‌های دارای مجوز موظف به ثبت نام کودکان تا ۴ ساله هستند.

مدیرکل بهزیستی قم بیان کرد: رویکردهای آموزشی این مهد‌ها رویکردی مذهبی معنوی است که با شیوه‌های جذاب به کودکان آموزش داده می‌شود.

وی گفت: با وجود ۶۰ هزار کودک واجد شرایط در استان تنها ۲۰ درصد از این افراد در این مراکز حضور یافته و تحت آموزش قرار می‌گیرند.

سلیقه ادامه داد: شهریه مهد کودک‌های استان قم نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: میزان مبالغ شهریه با توجه به نوع مهد و همچنین میزان ساعت ارائه خدمات از ۱۳۱ هزار تومان در ماه تا ۲۱۴ هزار تومان متغییر است.

مدیرکل بهزیستی استان قم اظهار داشت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به صورت کتبی به دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات اداره کل بهزیستی استان ارسال کرده و یا با شماره ۳۷۷۸۹۷۸۲ این واحد و یا شماره پیامک ۳۰۰۰۸۵۳۰ و یا تلفن ۱۲۴ سازمان بازرگانی قم ۲۴ ساعته تماس بگیرند.

منبع : مهر

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com