کد خبر ۳۰۸۷۶ انتشار : ۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۲۵
مشاور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم:

تحقق اهداف نظام بسترهای ظهور امام زمان(عج) را فراهم می‌سازد

مشاور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: تحقق اهداف نظام اسلامی بسترهای ظهور امام زمان(عج) را فراهم می‌سازد و برای رسیدن به این اهداف باید ارزش‌های انقلاب را در میان نوجوانان و جوانان ترویج دهیم .
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، حجت‌الاسلام محمدصادق دهقان در حاشیه برگزاری نمایشگاه بزرگ یاد یاران در گفت‌وگو با خبرنگاران،‌ با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس ابراز کرد: نسل جوان جامعه اسلامی باید با پیروی از رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی راه رزمندگان دفاع مقدس را ادامه دهند تا بتوانند ارزش‌های انقلاب اسلامی را حفظ کنند.
وی با بیان اینکه رهبر انقلاب اسلامی بیرق هدایت موج بیداری اسلامی، وحدت مسلمانان و ترویج اسلام ناب محمدی را بر عهده دارد اضافه کرد: هر چقدر استکبار علیه اسلام توطئه کند کم است زیرا این توطئه‌ها نمی‌تواند آثار سیلی که او از اسلام خورده را برطرف کند.
 
مشاور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم یادآور شد: شهدا در آزمون خود موفق شدند و اکنون نسل کنونی جامعه باید با ایستادگی در مقابل استکبار جهانی و ادامه دادن راه آن‌ها دین خود را نسبت به شهدا ادا کنند.
 
وی با اشاره به اینکه شهدا به صورت مستمر بر عملکرد ملت نظارت دارند مطرح کرد: تحقق اهداف نظام اسلامی بسترهای ظهور امام زمان(عج) را فراهم می‌سازد و برای رسیدن به این اهداف باید ارزش‌های انقلاب را در میان نوجوانان و جوانان ترویج دهیم.
شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com