کد خبر ۳۰۹۲۱ انتشار : ۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۵
دبیر هیئت تنیس استان قم خبر داد

رقابت تنیسور قم در رقابت‌های بین‌المللی جونیور

دبیر هیئت تنیس استان قم از رقابت تنیسور سرشناس قم با چهره‌های مطرح تنیس جهان در مسابقات بین‌المللی جام جونیور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سیدمقتدا خاتمی اظهار کرد: محمدحسین جلالیان که از آغاز دهه 1390 تا کنون با توجه به استعداد بالا و انگیزه بسیار خوبی که از خود نشان داده و در رقابت‌های مختلف موفقیت‌های متنوعی کسب کرده اکنون یکی از نمایندگان تنیس قم و کشورمان در جام جونیور است.

وی ادامه داد: جلالیان در پنج سال اخیر موفقیت‌های متعددی در عرصه رقابت‌های داخلی و برون‌مرزی به دست آورده و اکنون یکی از اعضای تیم ملی تنیس پسران زیر 18 سال کشورمان در مسابقات مهم و معتبری همچون جام بین‌المللی جونیور محسوب می‌شود.

دبیر هیئت تنیس استان قم اضافه کرد: جلالیان تا کنون چند سفر برون‌مرزی همراه با تیم‌های رده‌‌های سنی مختلف تنیس کشورمان به رقابت‌های مهم اعزام شده و از تجربه بسیار بالایی در رقابت با حریفان مطرح از جمله رقبای خارجی برخوردار شده است.

وی خاطرنشان کرد: جلالیان نماینده تنیس قم و کشورمان در دو دوره مسابقات تور تنیس آسیا بوده و همچنین همراه با تیم ملی تنیس کشورمان در مسابقات قهرمانی غرب آسیا به میدان رفته، ضمن اینکه سابقه حضور در پیکارهای تنیس جام دیویس آسیا را نیز دارد.

خاتمی ابراز کرد: این تنیسور مستعد و مطرح قطعا در آینده و به خصوص در رده‌های سنی بالاتر یکی از چهره‌های شاخص تنیس کشورمان در میادین مهم‌تر خواهد شد و به همین دلیل سعی داریم از این ورزشکار توانمند و دیگر تنیسورهایی که نظیر جلالیان هستند حمایت ویژه داشته باشیم.

وی در ادامه از حضور جلالیان در رقابت‌های بین‌المللی جونیور خبر داد و عنوان کرد: شانزدهمین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس جونیور ویژه رده سنی زیر 18 سال با حضور تنیسورهای ایرانی و خارجی به میزبانی مجموعه 22 بهمن ارتش در اصفهان برگزار می‌شود.

دبیر هیئت تنیس استان قم افزود: در این دوره از مسابقات 40 تنیسور از کشورهای افغانستان، آذربایجان، بحرین، بلغارستان، کانادا، مصر، هند، عراق، عربستان، کویت، مالزی، عمان، پاکستان، رومانی، سوریه، تاجیکستان، ترکیه و امارات با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی یادآور شد: حضور این تعداد تنیسور از کشورهای مختلف در مسابقات سال 2015 تنیس بین‌المللی جام جونیور در واقع یک رکورد محسوب می‌شود، ضمن اینکه 113 تنیسور از کشورمان نیز در دو بخش دختران و پسران در این پیکارها حضور دارند و از این نظر نیز استقبال بسیار خوبی صورت گرفته است.

خاتمی با بیان اینکه این مسابقات به مدت یک هفته در اصفهان برگزار می‌شود، اضافه کرد: تنیسورهای داخلی و خارجی در جدول مقدماتی و اصلی به مصاف یکدیگر می‌روند در حالی که در جدول مقدماتی پسران 35 تنیسور و در جدول دختران هفت شرکت کننده حضور دارند تا از بین این نفرات تنیسورهای راه یافته به جدول اصلی جام بین‌المللی جونیور انتخاب شوند در حالی که سرداوری مسابقات بر عهده محسن خداپرست داور نشان سفید کشورمان است و مسیح صلاح داور نشان سفید به همراه مونا گل‌نبی نیز به عنوان دستیار در این مسابقات حاضر هستند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com