کد خبر ۳۰۹۲۸ انتشار : ۷ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۹
نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی قم :

رشته‌های ورزشی فوتوالی و فلوربال بانوان در قم فعال شد

نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی قم با بیان اینکه در حال حاضر نزدیک به ۱۰۰ بانوی قمی در رشته‌های مختلف انجمن‌های ورزشی فعالیت می‌کنند گفت: رشته‌های ورزشی فوتوالی و فلوربال بانوان در قم فعال شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، ندا زمانی اظهار داشت: استان قم در رشته‌های دارای انجمن در بخش بانوان پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است و موفقیت‌های اخیر بانوان قم در رشته‌های سپک تاکرا و سافت بال گویای این موضوع است.

وی افزود: با توجه به گستره فعالیت هیئت انجمن‌های ورزشی تلاش کرده‌ایم تا حد امکان رشته‌های تحت پوشش را در بخش بانوان فعال کنیم و بر همین اساس رشته‌های ورزشی فوتوالی و فلوربال بانوان اخیرا در قم فعال شده است.

نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی قم گفت: پیش از این، رشته کریکت نیز به جمع رشته‌های فعال ما اضافه شده بود اما در این رشته در لیگ کشور تیمی نداشتیم و ممکن است بتوانیم از سال آینده هم در کریکت و هم در 2 رشته تازه کار در قم در سطح کشور نماینده داشته باشیم.

زمانی بیان کرد: در حال حاضر نزدیک به 100 بانوی قمی در رشته‌های مختلف انجمن‌های ورزشی فعالیت می‌کنند که بیشتر این تعداد، به صورت مداوم و سازماندهی شده در تمرین تیم‌های ما حضور دارند و به لطف همین حضور، توانسته‌ایم در رشته‌ای چون سافت بال مقوله بازیکن سازی و استعدادپروری را دنبال کنیم.

وی عنوان کرد: تیم سافت بال بانوان قم نیز تمرینات خود را آغاز کرده است و برای حضور در لیگ سافت بال منطقه شمال کشور خود را آماده می‌کند در حالی که سال گذشته میزبان این مسابقات قم بود و تیم ملی سافت بال نیز در قم حضور پیدا کرد.

نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی قم تصریح کرد: تمامی بازیکنان تیم سافت بال بانوان قم بومی هستند و تیم سافت بال قم یکی از تیم‌های خوب کشور است که با بداقبالی در سال‌های اخیر زیر سایه تیم‌های قدرتمند تهران و البرز قرار گرفته است.

زمانی خاطرنشان کرد: استان قم در سال‌های گذشته در رشته‌های سافت بال و راگبی در بخش بانوان ملی پوش داشته است و در حال حاضر نیز یک بانوی قمی در تیم ملی سافت بال کشورمان عضویت دارد.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com