کد خبر ۲۹۸۹۲ انتشار : ۷ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۲۰

قم قهرمان مسابقات ووشوی مردان کشور شد‌

تیم ووشوی قم مقام قهرمانی مسابقات ووشوی مردان کشور در سبک نان چوآن ووشو را به دست آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، مسابقات ووشوی قهرمانی کشور در سبک نان چوآن ووشو در قم به پایان رسید و تیم ووشوی استان قم موفق به کسب عنوان قهرمانی این مسابقات شد.

در این مسابقات که در سالن شهید حیدریان قم برگزار شد 500 ووشوکار از 30 استان کشور در این مسابقات حضور داشتند و در دو بخش تالو و ساندا مسابقات خود را برگزار کردند.

در این رقابت‌ها که در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد تیم ووشوی قم موفق شد با کب 15 مدال طلا، 8 نقره و 9 برنز مقام نخست را در مجموع مدال‌های تمام رده‌های سنی کسب کند.

ووشوکاران تهران با 12 مدال طلا، 6 نقره و 5 برنز در جایگاه دوم قرار گرفتند در حالی که این تیم بر سر کسب عنوان قهرمانی رقابت فشرده‌ای با تیم ووشوی قم داشت.

تیم ووشوی مازندران نیز با 8 مدال طلا، 5 نقره و 6 برنز در رده سوم مجموع امتیازات ساندا و تالو قرار گرفت تا چهره 3 تیم بر‌تر مسابقات مشخص شود.

این در حالی است که تیم ووشوی قم در سبک لو هان چوآن نیز 2 هفته پیش در مسابقات قهرمانی این سبک در قم موفق به کسب عنوان قهرمانی شده بود.

از سال گذشته تاکنون، استان قم در هیچ یک از رویدادهای رشته ووشو که میزبانی آن را بر عهده داشته اجازه قهرمانی به تیمی از استان دیگری را نداده است.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com