کد خبر ۳۰۹۷۳ انتشار : ۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۶
حادثه سازی راکبان مرگ؛

دوئل موتورسوارها سه کشته و مجروح برجای گذاشت

مهدی فراهانی معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم از کشته و مجروح شدن سه نفر در حادثه برخورد موتورسیکلت خبر داد،این حادثه بر اثر برخورد همزمان سه دستگاه موتورسیکلت در جاده کهک، مقابل صرم روی داد که در آن یک نفر کشته و دو نفر دیگر نیز مجروح شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم ، مهدی فراهانی با اشاره به حوادث امروز سه‌شنبه گفت: برخورد چند موتورسیکلت از جمله این حوادث بود.

وی افزود: این حادثه بر اثر برخورد همزمان سه دستگاه موتورسیکلت در جاده کهک، مقابل صرم روی داد که در آن یک نفر کشته و دو نفر دیگر نیز مجروح شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: حال مجروحان این حادثه که از ناحیه سر دچار آسیب شده بودند وخیم گزارش شده است.

فراهانی اضافه کرد: مجروحان این حادثه 16 و 20 ساله بودند که با توجه به وخامت حالشان برای آنها درخواست اورژانس هوایی اعلام شد.

وی اظهار کرد: در پی اعلام ماموریت بالگرد اورژانس در کوتاه‌ترین زمان در محل حادثه حاضر و مجروحان این حادثه را به مرکز درمانی شهید بهشتی منتقل کرد.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم حادثه واژگونی کامیون را از دیگر حوادث امروز ذکر کرد و گفت: این حادثه در جاده گرمسار روی داد.

فراهانی اعلام کرد: این حادثه با مجروح شدن دو آقای 18 و 27 ساله همراه بود که برای آنها درخواست اورژانس هوایی داده شد.

وی اضافه کرد: بالگرد اورژانس امروز در دومین ماموریت خود مجروحان این حادثه را به مرکز درمانی شهید بهشتی انتقال داد.

منبع:فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com