کد خبر ۳۰۶۱۱ انتشار : ۲۸ شهریور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۴۴
رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی قم:

حوادث ترافیکی ۲۴ ساعت گذشته قم ۴۰ مجروح و ۴ کشته برجای گذاشت

محمدرضا حسنی با اشاره به حوادث شاخص ۲۴ ساعت گذشته قم اظهار داشت: تصادف ۲ سواری در محور سلفچگان هشت مجروح و سه فوتی برجای گذاشت که شامل یک کودک ۴۰ روزه و آقایی حدودا ۱۶ ساله و یک آقا ۴۲ ساله می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،  محمدرضا حسنی با اشاره به حوادث ترافیکی 48 ساعت گذشته، برخورد دو دستگاه سواری پرشیا و پژو را از جمله این حوادث برشمرد و گفت: این حادثه در محور قم – سلفچگان روی داد.

وی افزود: این حادثه با مجروح شدن هشت نفر و فوت سه نفر دیگر همراه بود.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: در این حادثه متاسفانه یک شیرخواره 40 روزه، آقایی 16 ساله و آقایی 24 ساله جان خود را از دست دادند.

حسنی ادامه داد: حال دو نفر از مجروحان این حادثه وخیم گزارش شده بود که با توجه به این موضوع درخواست اورژانس هوایی داده شد.

وی اضافه کرد: بالگرد اورژانس برای انجام این ماموریت در سریع‌ترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام و مجروحان حادثه را به مرکز درمانی شهید بهشتی انتقال داد.

به برخورد خودروی سواری با موتورسیکلت اشاره کرد و افزود: این حادثه که در خیابان ظهور به وقوع پیوست چهار مجروح بر جای گذاشت.

حسنی ابراز کرد: مجروحان این حادثه توسط دو دستگاه آمبولانس اورژانس به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

وی سقوط از ارتفاع را به عنوان دیگر حادثه این مدت دانست و گفت: این حادثه در خیابان جوادالائمه روی داد که متاسفانه منجر به فوت در دم آقای 25 ساله شد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم به حادثه برخورد پژو و پیکان اشاره کرد و گفت: این حادثه در اتوبان قم - تهران در 35 کیلومتری قم روی داد که در آن چهار نفر مجروح شدند.

حسنی از برخورد تریلی با کامیون به عنوان دیگر حادثه این مدت یاد کرد و ادامه داد: این حادثه که در محور قدیم قم – تهران زیر پل علی‌آباد روی داد با مجروح شدن چهار نفر همراه بود.

وی اضافه کرد: متاسفانه در این حادثه یک دختر 12 ساله در صحنه جان خود را از دست داد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم ادامه داد: در حادثه دیگری بر اثر برخورد دو دستگاه خودروی پراید با یکدیگر که در اتوبان قم – تهران روی داد پنج نفر مصدوم شدند.

حسنی در پایان سخنان خود اظهار کرد: بالگرد اورژانس قم تا کنون 143 ماموریت را به انجام رسانده است که 316 بیمار و مجروح را به مراکز درمانی انتقال داده است.

منبع:فارس

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com