کد خبر ۲۵۹۳۶ انتشار : ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۵۵

حریق خودرو در اتوبان تهران-قم جان شش نفر را گرفت

مهدی فراهانی معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: برخورد دو خودرو پژو و نیسان در اتوبان تهران - قم، جان شش نفر از سرنشینان پژو را گرفت.

مهدی فراهانی به جزییات این تصادف تلخ اشاره کرد و افزود: در این حادثه که ساعت پنج و 53 دقیقه صبح امروز در کیلومتر حدود 112 اتوبان تهران به قم رخ داد، یک دستگاه خودروی پژو با یک دستگاه نیسان به شدت با هم برخورد کردند.

وی ادامه داد: در این سانحه، خودروی پژو دچار حریق شد و شش نفر از سرنشینان آن شامل دو خانم، دو آقا و دو کودک در آتش سوختند.

وی اظهار داشت: در این حادثه دو سرنشین نیسان نیز مجروح و به صورت سرپایی در محل حادثه توسط پرسنل اورژانس 115 درمان شدند.

فراهانی، زمان رسیدن نخستین آمبولانس اورژانس به محل حادثه را ساعت پنج و 58 دقیقه صبح، بعد از اولین تماس با این مرکز اعلام کرد.

بر اساس این گزارش، در حادثه واژگونی یک دستگاه پراید که عصر شنبه 12 اردیبهشت ماه در اتوبان قم - کاشان رخ داد، یک مرد 48 ساله جان باخت و سه نفر از سرنشینان پراید نیز مجروح که توسط دو دستگاه آمبولانس پس از انجام اقدامات اولیه به بیمارستان شهید بهشتی قم منتقل شدند.

شنبه شب، 12 اردیبهشت نیز برخورد دو خودروی ال 90 و پراید در اتوبان قم - تهران، پنج مجروح برجای گذاشت که حادثه دیدگان توسط دو آمبولانس به مراکز درمانی استان منتقل شدند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com