کد خبر ۳۰۹۷۵ انتشار : ۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۴
با حضور رئیس مجلس

دهکده تفریحی و توریستی سلامت صبا در استان قم افتتاح می‌شود‌

دهکده تفریحی، توریستی سلامت صبا و مجتمع تفریحی، گردشگری زیتون با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی افتتاح می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، همزمان با عید سعید غدیر خم و هفته گردشگری فاز اول منطقه نمونه گردشگری بین الملل دستجرد با عنوان «دهکده تفریحی، توریستی سلامت صبا» و «مجتمع تفریحی، گردشگری زیتون» افتتاح می‌شود.

این مراسم فردا 9 مهرماه با حضور علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی، مهدی صادقی، استاندار قم، مسئولان استانی و مدیران ارشد سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قم برگزار می‌شود.

«دهکده تفریحی، توریستی سلامت صبا» در بخش خلجستان قم، شهر دستجرد و منطقه گردشگری بین المللی دستجرد واقع شده است.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com
0
کارشناس ارشد میراث قم ۱۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۶

دهکده سلامت صبا در دولت گذشته با حضوری رحیم مشایی و مسولین استان افتتاح شده بود جالبه افتتاح شده های دولت قبل مجددا افتتاح می شود.

پاسخ
۲۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۴۴

رییس مجلس دولت نیست ضمنا در دولت قبل فاز یکش افتتاح شده بود مثل بقیه کارا نصفه نیمه

0
علی ۲۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۲۰

هردولت و مسولی که افتتاح کرده، خطا و جفا گرده در حق استانها و شهرهای دیگر و مردمانش که آب شرب و کشاورزیشون بالاجبار کشیده شده به قم و چنین پروژه ای. یعنی به بهای راه اندازی یک چنین پروژه تفریحی که منافعش فقط در جیب بخش صرفا خصوصی خصوصی میره اونهم در استان و شهری که حتی تردد در خیابان صفاییه ش شبهه ناک و حرام اعلام شد از سوی علماش می بایست اقتصاد و آب شرب و کشاورزی مناطق و استانها و شهرهای دیگه سرقت و غارت می شد؟این جفای عیانه در حق جماعت کثیری از مردمان این سرزمین که زندگی و کار و آینده شون در گرو این آب هست

پاسخ