کد خبر ۳۰۹۹۹ انتشار : ۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۰۲
رئیس کمیته امداد امام خمینی:

بیش از 300 هزار دانش‌آموز زیر پوشش کمیته امداد هستند

رئیس کمیته امداد امام خمینی از زیر پوشش بودن بیش از سه هزار طلبه، 90 هزار دانشجو و 300 هزار دانش‌آموز در کمیته امداد امام خمینی خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سید پرویز فتاح پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله مکارم‌شیرازی اظهار کرد: هدف اصلی کمیته امداد امام خمینی رسیدگی بیشتر و با سرعت به درخواست‌های نیازمندان است.

وی افزود: افزایش اعتماد سازی عمومی یکی از برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی است، امروز این نهاد امانت‌دار خیران برای ارائه کمک به نیازمندان است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی با اشاره به ترویج بیمه درمانی به نیازمندان، گفت: بیمه تأمین اجتماعی و بیمه کمیته امداد امام خمینی از جمله این خدمات درمانی است.

فتاح تصریح کرد: امروز بیش از سه هزار طلبه، 90 هزار دانشجو و بیش از 300 هزار دانش‌آموز زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی هستند که از خدمات این نهاد استفاده می‌کنند.

وی با اشاره به ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی به مددجویان کمیته امداد امام خمینی، گفت: تلاش داریم خدماتی را برای خود اتکایی و خود اشتغالی مددجویان ارائه کنیم در همین راستا وام‌های قرض‌‌الحسنه‌ای به مددجویان ارائه می‌شود.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com