کد خبر ۳۳۱۷۷ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۸
با برگزاری دیدارهای هفته نخست صورت گرفت

معرفی چهره‌های شاخص جام شکوفه‌های تکواندو در قم

برترین‌های جام شکوفه‌های تکواندو در بخش‌هایی نظیر تیم‌، داور، سرمربی، سرپرست و فنی‌ترین بازیکن با پایان هفته نخست لیگ تکواندو باشگاه‌های قم معرفی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، در شرایطی که با برنامه‌ریزی هیئت تکواندو استان قم امسال نخستین دوره رقابت‌های لیگ مبارزه و پومسه تکواندو خردسالان باشگاه‌های قم با عنوان جام غنچه‌های تکواندو برگزار می‌شود، اما لیگ رده سنی نونهالان تکواندو قم در هر دو بخش مبارزه و پومسه، دوازدهمین دوره برگزاری خود را تجربه می‌کند.

در حالی که نخستین دوره لیگ تکواندو خردسالان باشگاه‌های قم در گام نخست دیدارهای هفته‌های اول و دوم فصل جدید خود را پشت سر گذاشت، اما در لیگ نونهالان به دلیل اینکه تعداد تیم‌های بیشتری حضور دارند این هفته تنها دیدارهای هفته نخست برگزار شد.

*ثبت بهترین نتایج هفته نخست در کارنامه مدرسه بلال و آتلیه‌طهران

دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ تکواندو در رده سنی نونهالان باشگاه‌های استان قم با عنوان جام شکوفه‌های تکواندو ویژه تکواندوکاران دارای کمربندهای قرمز و مشکی در خانه تکواندو قم هفته نخست خود را سپری کرد و بیشتر عناوین برتر به تکواندوکاران مدرسه بلال اختصاص یافت.

براساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی هیئت تکواندو استان قم، دیدارهای هفته‌ نخست از دوازدهمین دوره رقابت‌های لیگ کیوروگی و پومسه نونهالان باشگاه‌های استان قم در حالی به انجام رسید که بهترین نتایج هفته را تیم‌های مدرسه تکواندو بلال و آتلیه‌طهران کسب کردند و در جدول تیم بلال در صدر ایستاد.

در این دوره از رقابت‌های لیگ تکواندو رده سنی نونهالان باشگاه‌های استان قم جام شکوفه‌های تکواندو، هشت تیم حضور یافته‌اند و به شکل دوره‌ای با یکدیگر مسابقه می‌دهند تا در زمستان سال جاری برترین‌ها معرفی و با حضور مسئولین اداره‌کل ورزش و جوانان و هیئت تکواندو قم تجلیل شوند.

در رقابت‌های هفته نخست از فصل جدید این پیکارها چهار مسابقه حساس و جذاب برگزار شد و در نخستین مسابقه تیم‌های مجتمع نور و فروشگاه رزمی پارس یکی از جذاب‌ترین بازی‌ها را برگزار کردند که در نهایت با تساوی جالب توجه 6 بر 6 به پایان رسید.

همچنین در دیگر دیدار حساس و البته جذاب و تماشایی هفته نخست لیگ تکواندو نونهالان قم، تیم‌های مدرسه تکواندو بلال و باشگاه آریا به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه در پایان با برتری قاطع 11 بر یک به سود تکواندوکاران باشگاه بلال تمام شد و این تیم گام نخست را برای قهرمانی محکم برداشت.

*انتخاب رجبی از تیم آتلیه‌طهران به عنوان برترین سرمربی

در سومین مسابقه از دوره جدید رقابت‌های لیگ تکواندو نونهالان باشگاه‌های قم تیم‌های کانون سلمان و باشگاه شهید خبیر به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی جذاب و نفس‌گیر در نهایت با برتری هفت بر پنج به سود تکواندوکاران باشگاه کانون سلمان پایان یافت.

در نهایت آخرین مسابقه هفته نخست پیکارهای دوازدهمین دوره لیگ تکواندو نونهالان باشگاه‌های استان قم بین تیم‌های آتلیه‌طهران و مدرسه تکواندو سام به انجام رسید و این تکواندوکاران آتلیه‌طهران بودند که با نتیجه 11 بر یک به برتری رسیدند و همانند باشگاه بلال آوای قهرمانی سردادند.

در پایان دیدارهای هفته نخست از فصل جدید مسابقات لیگ تکواندو نونهالان قهرمانی باشگاه‌های استان قم برترین‌ها نیز از سوی هیئت تکواندو استان قم معرفی شدند؛ در حالی که عنوان بهترین داور همانند لیگ خردسالان بار دیگر به استاد هادی نادری تعلق گرفت.

همچنین عنوان فنی‌ترین بازیکن را محمدرضا خان‌محمدی از تیم مدرسه تکواندو بلال به خود اختصاص داد و در بین سرمربیان تیم‌های حاضر در این مسابقات، استاد محمدرضا رجبی از تیم آتلیه‌طهران به عنوان برترین سرمربی انتخاب شد و لقب بهترین سرپرست نیز به محمدعلی سلیمانی از تیم مدرسه تکواندو بلال اختصاص یافت.

در جدول رده‌بندی مسابقات فصل 1394 لیگ تکواندو نونهالان باشگاه‌های استان قم جام شکوفه‌های تکواندو تا پایان هفته نخست، تیم مدرسه تکواندو بلال در صدر ایستاده است، آتلیه‌طهران در مکان دوم جای دارد و تیم‌های کانون سلمان، فروشگاه رزمی پارس، مجتمع نور، باشگاه شهید خبیر، مدرسه تکواندو سام و باشگاه آریا نیز در مکان‌های سوم تا هشتم هستند.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com