کد خبر ۳۱۰۰۴ انتشار : ۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۲
با برگزاری مجمع انتخابات در روز پانزدهم مهرماه

هیئت کاراته قم بعد از 15 ماه رئیس جدید خود را می‌شناسد

هیئت کاراته استان قم در صورت به نتیجه رسیدن مجمع انتخابات این هیئت ورزشی بعد از 15 ماه رئیس جدید خود را خواهد شناخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سرانجام بعد از سپری شدن حدود یک سال و سه ماه از زمانی که اداره هیئت کاراته استان قم به صورت سرپرستی اداره می‌شود، برنامه‌ریزی برای برگزاری مجمع انتخابات این هیئت ورزشی و تعیین رئیس جدید هیئت کاراته قم به نتیجه رسید.

از تیرماه سال 1393 که حسن عابدی رئیس سابق هیئت کاراته استان قم به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان قم منصوب شده، علیرضا برخورداری دبیر سابق این هیئت مسئولیت سرپرست هیئت کاراته استان قم و امور اجرایی این هیئت را عهده‌دار است.

این در حالی است که بعد از سه ماه اداره هر هیئت ورزشی به صورت سرپرستی، دوره سرپرستی می‌تواند یک دوره سه ماهه دیگر نیز تمدید شود و بعد از آن با برگزاری مجمع انتخابات هیئت در حضور اعضای مجمع، انتخاب رئیس جدید هیئت صورت بگیرد.

به همین دلیل بعد از پایان دوره نخست سرپرستی سه ماهه علیرضا برخورداری در هیئت کاراته استان قم، اهالی کاراته منتظر برگزاری مجمع انتخابات این هیئت ورزشی بودند تا رئیس جدید هیئت کاراته استان قم بعد از دو دوره ریاست حسن عابدی مشخص شود، اما این اتفاق رخ نداد.

بدین‌ترتیب سرپرستی هیئت کاراته همچنان در دستان علیرضا برخورداری باقی ماند تا اینکه در خرداد ماه سال جاری برخورداری با اعلام رسمی به اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون کاراته کشورمان، از مسئولیت خود کناره‌گیری کند تا هیئت کاراته قم بدون متولی باقی بماند.

عکس‌العمل رئیس سابق هیئت کاراته استان قم و مدیرکل فعلی اداره ورزش و جوانان این استان با استعفای علیرضا برخورداری از سرپرستی هیئت کاراته قم، مخالفت با این استعفا بود و با وجود اینکه برخورداری استعفای خود را رسانه‌ای کرد، اما با تصمیم مدیرکل ورزش و جوانان استان قم وی در این مسئولیت باقی ماند.

در آن مقطع زمانی، ‌برخورداری مشکلات شخصی و مشغله کاری را دلیل تصمیم‌گیری برای اعلام استعفای خود از مسئولیت سرپرستی هیئت کاراته استان قم عنوان کرد، اما وی همچنان این مسئولیت را برعهده دارد و نکته جالب توجه این است که وی یکی از کاندیداهای احراز پست ریاست هیئت کاراته استان قم نیز محسوب می‌شود.

با این وجود اکنون جدیدترین خبر از اوضاع و احوال کاراته استان قم حکایت از برنامه‌ریزی زمان‌بندی شده توسط اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون کاراته برای برگزاری مجمع انتخابات هیئت کاراته قم در پانزدهمین روز مهرماه با حضور رئیس فدراسیون و مدیر کل ورزش و جوانان استان قم دارد.

بدین‌ترتیب مجمع انتخابات هیئت کاراته استان قم برگزار می‌شود تا بعد از دوره مدیریت هفت ساله محمد ابوالحسنی در اواخر دهه 70، دوره مدیریت هفت ساله غلامرضا ملکی در دهه 80 و دوره مدیریت 6 ساله حسن عابدی، رئیس جدید هیئت کاراته استان قم انتخاب شود.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com