کد خبر ۳۱۰۰۸ انتشار : ۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۴
همزمان با هفته گردشگری صورت می‌گیرد

برگزاری همایش توسعه صنعت گردشگری در استان قم

رئیس مرکز علمی کاربردی صنایع دستی استان قم گفت: با هدف توسعه گردشگری در سطح استان قم و منطقه همزمان با هفته گردشگری همایش توسعه صنعت گردشگری برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، فرشید یوسفی‌راداز برگزاری همایش توسعه صنعت گردشگری خبر داد و گفت: همزمان با هفته گردشگری که از پنجم تا دوازدهم مهرماه ادامه دارد مرکز علمی کاربردی صنایع دستی قم اقدام به برگزاری «همایش توسعه صنعت گردشگری در استان قم و منطقه» کرده است که شامل دو کارگاه آموزشی است.

وی افزود: این کارگاه‌های آموزشی با محتوای  اخلاق حرفه‌ای و  بازاریابی به ترتیب توسط استاد رنجبر و پاک‌سرشت ساعت 16 الی 20 نهم مهر ماه با حضور مسئولان استانی و منطقه‌ای در محل سالن همایش وصال مجتمع بزرگ یاوران مهدی جمکران قم برگزار خواهد شد.

رئیس مرکز علمی کاربردی صنایع دستی استان قم خاطرنشان کرد: جامعه هدف و مخاطبینی که در این کارگاه‌ها شرکت می‌کنند، مدیران آژانس‌های مسافرتی استان قم به همراه دانشجویان مقاطع کاردانی و کارشناسی رشته‌های گردشگری و هتل‌داری هستند.

وی در پایان اظهار کرد: برگزاری این همایش در راستای سیاست‌های کلان و چشم‌انداز ترسیم شده در راستای توسعه فعالیت‌های زیربنایی مرکز علمی کاربری صنایع دستی استان قم است.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com