کد خبر ۳۱۰۲۸ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۶
در پی شناسایی یکی از دو شهید گمنام دانشگاه قم؛

دانشجویان دانشگاه قم در حال آماده‌سازی مراسم باشکوه

مسئول بسیج دانشگاه قم اظهار داشت : چندی پیش یکی از دو شهید دانشگاه قم شناسایی شده است و در اواسط هفته آینده برنامه با حضور مادر شهید برگزار خواهد گردید. در این مراسم برنامه های متنوعی با حضور مسئولان تدارک دیده شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبرقم ، چندی پیش یکی از دو شهید دانشگاه قم شناسایی شده است و در اواسط هفته آینده برنامه با حضور مادر شهید برگزار خواهد گردید. در این مراسم که برنامه های متنوعی با حضور مسئولان تدارک دیده شده است،‌ دانشجویان با شور و شوق خاصی در حال آماده سازی مراسم هستند و تلاش خود را در همین زمینه انجام می دهند و مسئولین تصمیم گرفته اند برنامه ای باشکوه با حضور مادر شهید برگزار کنند و بسیج دانشجویی دانشگاه قم مسئول برگزاری این مراسم شده است. در همین راستا گفت و گویی با مسئول بسیج دانشگاه قم انجام دادیم تا از روند کار و برنامه ها اطلاع یابیم.

 مسئول بسیج دانشگاه قم،‌ضمن تشکر و قدردانی از تلاش دانشجویان و همکاری مسئولین در این زمینه گفت: در بولوار اصلی دانشگاه قم، پرچم هایی که نام های اهل بیت بر روی آنان است نصب شده اند و همچنین اطراف مزار شهید با پرچم،‌ پلاک،‌ چراغ و ... تزین شده است که همه این ها تلاش دانشجویان در این چند روز بوده است.

 وی با توجه به برنامه های متنوعی که قرار است برگزار شود افزود: همچنین برنامه های متنوع و با شکوهی را برای مراسم تدارک دیده ایم که امیدواریم فضای معنوی و روحانی را با حضور مادر شهید حاکم کنیم. تابوت های نمادین،‌ویژه نامه،‌ دکور سازی،‌ خطره گویی،‌ صحبت های مادر شهید برای دانشجویان از جمله برنامه هایی است که تدارک دیده شده است.

 مهدی ایرانی با توجه به دعوت از مسئولان شهر و استان برای حضور در این مراسم افزود:‌ هدف ما برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم و رضایت مادر شهید است که انشاءالله حصل شود. در همین راستا از مسئولین شهر و استان برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آورده ایم که انشاءالله با حضور خود ما را یاری خواهند کرد.

 مسئول بسیج دانشگاه قم با توجه به بزرگی و اهمیت مراسم گفت: چون احساس ما این است که مراسم با حضور خیل عظیم دانشجویان،‌ مردم و مسئولین همراه خواهد بود،‌ لذا کمیته خادمی شهدا تشکیل شده است که اداره آن به عهده خود دانشجویان خواهد بود و به منظور ایجاد نظم و حساسیت مراسم عضوگیری این کمیته و جلسه توجیهی آن هم برگزار شده است.

 مسئول بسیج دانشگاه قم در نهایت با تشکر و قدردانی از همه دانشجویان و سئولانی که در این برنامه همکاری لازم را تدارک دیده اند افزود: زمان برنامه روز دوشنبه صبح با حضور مادر شهید خواهد بود و امیدوارم که برنامه ای در شأن شهید برگزار شود و برکات آن نصیب دانشجویان دانشگاه قم و ملت غیور ایران اسلامی شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com