کد خبر ۳۱۱۵۶ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۴۹
در دانشگاه قم؛

مراسم استقبال از خانواده شهید گمنام احراز هویت شده برگزار شد

مراسم استقبال از خانواده ستار یکه زارع، شهید گمنام احراز هویت شده پیش از ظهر امروز با حضور سیدمهدی صادقی استاندار قم و حجت الاسلام عسکر دیرباز رییس دانشگاه قم در این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم نا) ، مراسم استقبال از شهید گمنام احراز هویت شده پیش از ظهر امروز با حضور سیدمهدی صادقی استاندار قم، حجت الاسلام عسکر دیرباز رییس دانشگاه قم، سردار غلامرضا احمدی،  فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم و صدها نفر از مردم شهید پرور استان های قم و البرز در دانشگاه قم برگزار شد.

این مراسم که به مناسبت استقبال از پدر و مادر و برادران و خواهران شهید ستار یکه زارع برگزار شد، از سردرب دانشگاه قم آغاز و به سمت مزار مقدس این شهید به پایان رسید.

در آغاز این مراسم حجت الاسلام سیدحسین موسوی مداحی کرد و در ادامه استاندار قم، با خیر مقدم به پدر و مادر و خانواده این شهید، ابراز داشت: در معرفت این خانواده همین بس که بنده وقتی خواستم به مادر این شهید تسلیت بگویم، گفت به من تبریک بگویید نه تسلیت.

در ادامه حجت الاسلام عسکر دیرباز رییس دانشگاه قم نیز با خیرمقدم به همه حاضران در این مراسم، گفت: در واقع ما میزبان این خانواده نیستیم بلکه ما میهمان هستیم و این خانواده و شهید بزرگوار میزبان ما هستند.

وی اظهار داشت: این شهید دانشگاه نرفته بود ولی درس دفاع از دین و نظام و آرمان های اسلامی را به همه ما یاد داد.

در ادامه این محفل نورانی پدر و مادر و دو برادر شهید نیز از تشریف فرمایی مردم تشکر کرده و مادر این شهید ابراز داشت: من چند روز پیش در امامزاده شهرمان نذر کردم و از آقا خواستم در آخر عمرم قبر فرزندم را ببینم و همچنین برادر این شهید از خواب برادر شهیدش با چهره خونی یک شب قبل از خبردار شدن از احراز هویت خبرداد.

در پایان این مراسم ابتدا یکی از برادران این شهید وصیت نامه این شهید بزرگوار را قرائت کرد و در آخر فیلم کوتاهی از این شهید پخش شد و همچنین یکی از دانشجویان دختر این دانشگاه نقاشی این شهید بزرگوار را تقدیم به مادر او کرد.

گفتنی است در این مراسم مادر شهید زین الدین نیز حضور داشت.

لازم به ذکر است این شهید بزرگوار که با عنوان شهید گمنام در واحد خواهران دانشگاه قم، دفن شده بود سه روز پیش از طریق آزمایش DNA احراز هویت شد.

منبع : رسا

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com