کد خبر ۳۱۲۰۱ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۰
مدیر امور شعب موسسه اعتباری کوثر قم:

موسسه اعتباری کوثر نگاه فرهنگی به مسائل دارد/تولید نرم افزارهای فرهنگی در قم

مسعود اقدسی مدیر امور شعب موسسه اعتباری کوثر قم بیان داشت: یکی از افتخارهای ما تولید نرم افزارهای فرهنگی بوده که توانستیم نرم افزار 19 دی را با حضور معاون رئیس جمهور رونمایی کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، مسعود اقدسی امشب در اختتامیه همایش فناوری موسسه کوثر که به میزبانی استان قم برگزار شد گفت: در این همایش ظرفیت ها شناخته شد و تلاش کردیم در این زمینه قدم برداریم.

وی گفت: در این همایش 5 نرم افزار رونمایی شد که استان قم نیز دو نرم افزار را رونمایی کرد که نشانه جایگاه موسسه کوثر قم است.

مدیر امور شعب موسسه اعتباری کوثر قم بیان داشت: یکی از افتخارهای ما تولید نرم افزارهای فرهنگی بوده که توانستیم نرم افزار 19 دی را با حضور معاون رئیس جمهور رونمایی کنیم.

اقدسی با تاکید بر توسعه فناوری گفت: اگر در این زمینه موفق عمل کنیم، قطعا در توسعه مسائل فنی و خدمات رسانی مطلوب تر بکوشیم.

وی گفت: نگاه مدیرعامل محترم هم در این زمینه است که امیدواریم همگان در این زمینه هم افزایی داشته باشند و برآیند این همایش نیز باید در این زمینه باشد.

مدیر امور شعب موسسه اعتباری کوثر قم بیان داشت: همیشه در سیستم مدیریتی توقع رشد منابع و امکانات را داریم و قطعا با این رشد توقع مدیران و مشتریان بیشتر می شود و خواهش من این است که با بررسی و کنترل دقیق این امکان داده شود که بتوانیم در تحقق تعالی کوثر بکوشیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com