کد خبر ۳۱۰۴۵ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۴
رئیس هیئت ژیمناستیک استان قم:

دختران ژیمناستیک‌کار قم قهرمان کشور شدند

رئیس هیئت ژیمناستیک استان قم از درخشش و موفقیت دختران ژیمناستیک کار قم در مسابقات سه رده سنی قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، غلامرضا ملکی اظهار کرد: تیمی که توانست مقام نخست و عنوان قهرمانی رقابت‌های بخش تیمی پیکارهای ژیمناستیک قهرمانی دختران کشور را از آن خود کند و در بخش انفرادی نیز چندین رتبه ارزشمند کسب کند، نزدیک به 6 ماه به صورت مداوم تمرین کرده است.

وی ادامه داد: تیم ژیمناستیک دختران قم در سه رده سنی 6 تا 7 سال‏، 8 تا 9 سال و 10 تا 11 سال به مدت 6 ماه زیر نظر خانم نقدی مدرس فدارسیون تمرینات متنوع آموزشی را برگزار کرده است، تمریناتی که در سطح قهرمانی به انجام رسید و حاصل آن کسب مقام قهرمانی بخش تیمی برای نخستین‌بار در رقابت‌های رده‌های سنی ژیمناستیک دختران کشور است.

رئیس هیئت ژیمناستیک استان قم بیان کرد: در رقابت‌های رده سنی 6 تا 7 سال این دوره از مسابقات تیم قم رتبه چهارم بخش تیمی را کسب کرد، ضمن اینکه در بخش انفرادی نیز در رشته موازنه آدینا ابراهیمی توانست مقام دوم و نشان نقره کشور را از آن خود کند.

وی یادآور شد: در پایان مسابقات رده سنی 8 تا 9 سال مسابقات ژیمناستیک دختران کشور حاصل تلاش تیم اعزامی هیئت ژیمناستیک استان قم کسب چهار مدال بود دو مدال رنگ نقره‌ای داشت و با کسب عناوین نایب قهرمانی مهناز جوکار و زینب کدیور به دست آمد،‌ در حالی‌که ستایش توکلی و آیدا داودآبادی با قرار گرفتن در جایگاه سوم به نشان ارزشمند برنز دست یافتند.

ملکی بیان کرد: در مسابقات رده‌ 10 تا 11 سال پیکارهای ژیمناستیک دختران کشور مقام قهرمانی بخش تیمی به تیم اعزامی هیئت ژیمناستیک قم رسید، ضمن اینکه در بخش انفرادی آناهیتا رحمتی یک طلا و دو نشان نقره به دست آوردند و تیم قم بالاتر از تهران و خوزستان (الف) در جایگاه نخست ایستاد.

وی خاطرنشان کرد: دیگر ورزشکارانی که در کسب عنوان نخست بخش تیمی برای تیم قم پرفروغ ظاهر شدند، پانیز رضازاده با کسب یک نشان نقره و یک برنز انفرادی و مهشید یاری با کسب یک مدال نقره و یک نشان برنز بخش انفرادی این دوره از رقابت‌ها هستند.

ملکی با تقدیر از نایب رئیس هیئت ژیمناستیک قم به واسطه تلاش برای توسعه این رشته و افتخارآفرینی بخش بانوان، ابراز  کرد: ورزشکارانی که با کسب عنوان نخست و مدال طلای خود اساسی‌ترین نقش را در قهرمانی تیم دختران هیئت ژیمناستیک استان قم داشتند، به ترتیب خانم‌ها عسل شام‌لو، عسل عباسی، حدیثه زلخی، ملیکا غریبی، مبینا پارساوند، مبینا اسکندرزاده محسوب می‌شوند.

رئیس هیئت ژیمناستیک استان قم عنوان کرد: در رقابت‌های رده سنی 12 سال مسابقات ژیمناستیک دختران کشور نیز آریانا شهریاری از تیم اعزامی قم به مقام چهارم دست یافت در حالی که نسرین چشم‌بهام و فهیمه امیدیان به عنوان مربی این تیم را هدایت می‌کردند و بتول‌السادات رفیعی به عنوان داور و نایب رئیس هیئت ژیمناستیک استان قم در کنار این تیم حضور داشت.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com