کد خبر ۳۱۰۶۲ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰
برخورد نیروی انتظامی با طلاب متحصن؛

دستگیری متحصنین علیه برجام در حرم‌حضرت معصومه (سلام الله علیها)

عصر یازدهم مهرماه مأمورین نیروی انتظامی قم با ورود به حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) و مسجد اعظم با طلابی که در اعتراض به سند برجام و برای افزایش دقت مجلس شورای اسلامی در تصویب این سند در مسجد اعظم قم تحصن کرده بودند برخورد نمود و به این تحصن خاتمه داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم (قم نا) ، عصر یازدهم مهرماه 1394 مأمورین نیروی انتظامی قم با ورود به حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) و مسجد اعظم با متحصنین در این مسجد برخورد نمود.

طلاب حوزه های علمیه ی قم پنجشنبه گذشته در اعتراض به سند برجام و برای افزایش دقت مجلس شورای اسلامی در تصویب این سند در مسجد اعظم در جوار حضرت معصومه (سلام الله علیها) دست به تحصن زدند و قرار بود تا یکشنبه ادامه یابد. بر اساس مشاهدات خبرنگار این پایگاه مأمورین نیروی انتظامی با برخورد با متحصنین آقا و خانم در این مسجد، آنان را بازداشت و بر اساس شنیده ها به مقر نیروی انتظامی در نزدیکی میدان هفتاد و دو تن بردند.

لازم به ذکر است پیش از این سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در واکنش به تجمع صورت گرفته علیه برجام مقابل مجلس شورای اسلامی گفت: نیروی انتظامی بر مدار قانون عمل می کند و هیچ گروهی بدون مجوز اجازه تجمع ندارد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com
5
۱۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۴۱

دیدن این اخبارواقعا دردناک است.

پاسخ
4
دوست شما ۱۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۲۹

نیروی انتظامی خیلی کار زشتی کرده که به مسجد و طلاب در حرم مطهر تعرض کرده است

پاسخ
2
فرزند انقلاب ۱۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۲:۱۵

لابد با رعایت احترام گفتن اقا..خانم بفرما تو ون:) در خدمت باشیم..با بسم الله بفرما راهی شون کردن ب سمت ون:)) با عقل جور در میاد؟؟!

پاسخ
3
۱۵ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۸

نیروی انتظامی مسول امنیت وحفظ جامعه است نه بی احترامی به طلاب وخانواده شهدامسیر خودرا باولایت درست کنید درسته که حقوق شما از جای دیگری تامین میشه

پاسخ
۷ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۹

کجای خبر خانواده شهدا آمده بود؟ حقوق کی از کجا تامین میشود؟ طلبه ها خانواده شهدا یا ناجا؟

3
سرباز جنگ نرم ۱۶ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۱۰

نیروی انتظامی چرا برابر قانون با ارازل و هنجارشکنان برخورد نمی کند؟.....چرا به شعور مردم توهین می کنید ....این آقایان چه خواستند مگر نه اینکه دقت بیشتر در رسد توافق برجام. واقعا خجالت داره عده ای رو که بدون اینکه درگیری ایجاد کنند و هیچ آسیبی هم به بیت المال نمی زنندبازداشت می کنه.اینم خوب کاری شبیه دولت سخیف عربستان سعودی لعنت الله علیه است که مامورینش با هر زائری که برای اهل بیت علیهم السلام گریه کند برخورد شدید می کنند.انصافا آقایان نیروی انتظامی کار بدی کردید و باید مرد باشید و عذرخواهی کنید ......

پاسخ
۲۷ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۱۸

سرباز جنگ نرم اراذل با ذ است نه ز
نیروی انتظامی اعمال قانون کرده اگر تحصن بدون مجوز دانشجویان را منع می کردند هم اعتراض می کردی؟
البته که نه!

3
شاهد ماجرا ۲۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۲۰

من همون موقع بعد از زیارت از حرم داشتم می رفتم که قضیه را دیدم
آقایان ، خواهران لطفا انصاف داشته باشید
این ا همش کذبه
اصلاً صحت ندارد
من هیچ گونه بی حرمتی از طرف نیروی انتظامی ندیدم

پاسخ