کد خبر ۳۱۰۲۳ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۵
با سر دادن شعار مجلس انقلابی برجام را اصلاح کن؛

تحصن خودجوش حوزویان و دانشجویان در مسجد اعظم آغاز شد

طلاب و اساتید حوزه علمیه قم در اعتراض به سند برجام و برای افزایش دقت مجلس شورای اسلامی در تصویب این سند، در حرم حضرت معصومه(س) دست به تحصن با عنوان مقابله با نفوذ دشمن از طریق برجام زدند.

متحصنین با سردادن شعارهایی از قبیل دولت تدبیر و امید بصیرت بصیرت، مرگ بر آمریکا، ایرانی می میرد ذلت نمی پذیرد، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد، اعتراض خود را نسبت به تلاش دشمن برای نفوذ در ایران از طریق برجام اعلام کردند.

 بر اساس این گزارش همچنین متحصنین نسبت به اقدام وزیر امور خارجه در دست دادن با اوباما، انتقاد کرده و اعلام کردند چرا وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با دستی که تا آرنج به خون ملت ایران و مسلمانان آغشته است، دست داده است.

همچنین تقاضا از مجلس شورای اسلامی با سردادن شعار مجلس انقلابی بصیرت بصیرت و مجلس انقلاب برجام را اصلاح کن، برای بررسی کامل برجام و مقابله با راههای نفوذ دشمن از دیگر برنامه های متحصنین بوده است.

لازم به ذکر است این تحصن تا روز یکشنبه در مسجد اعظم حرم کریمه اهل بیت(س) ادامه خواهد یافت و در صورت هماهنگی روز یکشنبه که گزارش کمیسیون ویژه بررسی برجام در صحن علنی مجلس شورای اسلامی قرائت خواهد شد، متحصنین در مقابل مجلس شورای اسلامی به تحصن خود ادامه خواهند داد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com