کد خبر ۳۱۱۰۰ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۴
به همت داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم

طرح نیابت در روز جهانی سالمندان اجرا شد

جمعی از داوطلبان خواهر جمعیت هلال احمر استان قم با حضور در روستای خورآباد، خانواده‌های شهدا و سالمندان این روستا را تکریم کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، جمعی از داوطلبان خواهر جمعیت هلال احمر استان قم در روز جهانی سالمند با حضور در روستای خورآباد طرح نیابت را با هدف دلجویی و ایجاد فضایی شاد برای سالمندان و اهدای هدیه و گل به سادات سالمند این روستا اجرا کردند.

امیرحسین علیمردانی در حاشیه اجرای این طرح با اشاره به اینکه سالمندان گنجینه‌هایی ‎سرشار از تجارب زندگی هستند که نیاز به تکریم و رسیدگی دارند، اظهار کرد: متاسفانه شاهدیم در جامعه امروز نسبت به سالمندان و تکریم آنان بی‌توجهی می‌شود و در موارد زیادی فرزندان، والدین خود را فراموش می‌‌کنند.

وی ادامه داد: سالمندان باید مانند گذشته از قرب و منزلت ویژه‌ای برخوردار باشند و به عنوان کسانی که دارای تجارب فراوان هستند، از آنها بهره گرفته شود و رفتن به سمت زندگی‌های مدرن نباید ما را از آنان غافل کند.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم خاطرنشان کرد: اجرای طرح نیابت نیز با هدف تکریم سالمندانی است که فرزندان آنان شهیده شده و یا از سوی آنان فراموش شده‌اند و امروز نیز در این طرح سعی کردیم به نیابت از فرزندان آنها با دلجویی و اهدای گل و شیرینی فضایی شاد را برایشان ایجاد کنیم.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com