کد خبر ۳۱۴۱۶ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۵
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم خبر داد

استقرار اکیپ‌های امدادی در هیئت‌های مذهبی در دهه اول محرم

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم از استقرار اکیپ‌های امدادی در حرم مطهر، مسجد مقدس جمکران و هیئت‌های بزرگ مذهبی در دهه نخست ماه محرم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان قم، محمدرضا بهرامی با اشاره به آغاز محرم و برگزاری مراسم بزرگ عزاداری سید و سالار شهیدان، امام حسین (ع) در نقاط مختلف شهر قم، اظهار کرد: معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر برای خدمت‌رسانی به عزاداران حسینی در دهه اول ماه محرم اقدام به استقرار اکیپ‌های امدادی در محل برگزاری حرم مطهر، مسجد مقدس جمکران و هیئت‌های بزرگ مذهبی کرده است.

وی ادامه داد: امسال پنج اکیپ خواهر و برادر در فیضیه، مسجد مقدس جمکران و در محل‌های برگزاری هیئت‌های کف العباس، رزمندگان اسلام و خادم‌الرضا مستقر خواهیم کرد که این طرح از شب اول ماه محرم به مدت 11 شب اجرا خواهد شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم افزود: در هر اکیپ دو تا چهار پرستار و 24 امدادگر خواهر و برادر به صورت جداگانه مستقر هستند، همچنین در شب‌های تاسوعا و عاشورا پزشک نیز به تیم‌های امدادی اضافه خواهد شد.

بهرامی با اشاره به اینکه اکیپ‌های خواهر و برادر به صورت ویژه در تاسوعا و عاشورا در حرم حضرت معصومه (س) مستقر خواهند شد خاطرنشان کرد: در روزهای تاسوعا و عاشورا خودروهای نجات در مبادی ورودی شهر و پایگاه‌های جاده‌ای برای امداد‌رسانی و خدمات‌دهی به عزاداران حسینی مستقر خواهد شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com