کد خبر ۳۹۶۷۵ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۶
عضو شورای اسلامی شهر قم تاکید کرد

تعدیل نگاه منطقه‌ای در پیشبرد پروژه‌های عمرانی شهر

عضو شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه نگاه منطقه‌ای در پروژه‌های عمرانی کاهش یافته است گفت: بیشتر به دنبال این هستیم تا پروژه‌های عمرانی که در شهر گره ترافیکی ایجاد می‌کند دنبال کنیم و دیگر نگاه‌ها براساس اولویت‌بندی منطقه‌ای نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،محمود مسگری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به بودجه پیشنهادی شهرداری برای سال 96 اظهار کرد: شهرداری برای سال آینده همچون امسال رویکرد عمرانی را تقویت کرده و سهم حدود 83 درصدی را برای حوزه عمرانی دیده است که امیدواریم همچون امسال به اهداف و برنامه‌های عمرانی دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه کمیسیون امور زیربنایی شورای اسلامی شهر بررسی بخش‌های عمرانی بودجه پیشنهادی سال آینده شهرداری را در دستور کار دارد تصریح کرد: اولویت‌های مد نظر شورا از نظر عمرانی نیز در بودجه لحاظ شده و همکاری متقابل بین شهرداری و شورا وجود دارد.

عضو شورای اسلامی شهر قم با تاکید بر اینکه نگاه منطقه‌ای در پروژه‌های عمرانی کاهش یافته است افزود: بیشتر به دنبال این هستیم تا پروژه‌های عمرانی که در شهر گره ترافیکی ایجاد می‌کند دنبال کنیم و دیگر نگاه‌ها براساس اولویت‌بندی منطقه‌ای نیست.

وی یکی از پروژه‌های مهم سال 96 را اجرای تقاطع میدان ولی‌عصر عنوان کرد و گفت: در این میدان مشکلات ترافیکی متعددی وجود دارد و برای تکمیل رینگ سوم ترافیکی شهر و تسهیل عبور و مرور مردم این پروژه باید سال آینده اجرایی شده و بخش عمده مشکلات را برطرف کند.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com