کد خبر ۳۱۱۲۷ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۵
دبیر هیئت تنیس استان قم :

تنیسور قمی فاتح مسابقات بین‌المللی ایران جونیورز شد‌

دبیر هیئت تنیس استان قم گفت: امیرحسین بادی تنیسور قمی با شکست هم وطن خود فاتح مسابقات بین المللی ایران جونیورز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، سید مقتدا خاتمی اظهار داشت: پرونده مسابقات تنیس بین المللی ایران جونیورز روز گذشته با معرفی نفرات بر‌تر در اصفهان بسته شد و نماینده تنیس قم فاتح این مسابقات شد.

وی افزود: امیر حسین بادی تنیسور جوان قمی در این مسابقات با شکست دادن تمامی حریفان خود به دیدار فینال رسیده بود توانست با غلبه بر هموطن خود بر سکوی قهرمانی این رقابت‌ها بایستد.

دبیر هیئت تنیس استان قم گفت: در دیدار نهایی بخش انفرادی این رقابت‌ها امیرحسین بادی تنیسور قمی توانست در مصاف با محمد کارگران دیگر تنیسور ایرانی راه یافته به فینال 2 بر صفر پیروز شده و بالا‌تر از نمایندگان سوریه و ترکیه قهرمان مسابقات جونیور شود.

خاتمی بیان کرد: بادی در مسابقه فینال در ست نخست توانست 6 بر 2 کارگران را شکست دهد و در ست دوم در شرایطی که با حساب 3 بر یک از کارگران جلو بود، به دلیل انصراف حریف، برنده مسابقه شد و جام قهرمانی را از آن خود کرد.

وی عنوان کرد: بادی در دیدار نیمه نهایی مقابل تنیسور ترکیه به پیروزی رسیده بود و محمد کارگران نیز حریفی از سوریه را شکست داده بود.

دبیر هیئت تنیس قم تصریح کرد: این تنیسور قمی در مسابقات بخش تیمی حضور نداشت و توان خود را برای کسب عنوان روی مسابقات انفرادی متمرکز کرده بود و توانست تا دیدار نهایی همه حریفان خود را پشت سر بگذارد.

خاتمی خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات 40 تنیسور از کشورهای افغانستان، آذربایجان، بحرین، بلغارستان، کانادا، مصر، هند، عراق، عربستان، کویت، مالزی، عمان، پاکستان، رومانی، سوریه، تاجیکستان، ترکیه و امارات و 113 شرکت کننده از ایران در 2 بخش دختران و پسران حضور داشتند.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com