کد خبر ۳۱۱۹۰ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۲۶
نایب رئیس هیئت تکواندوی قم :

قم میزبان مسابقات تکواندوی منطقه‌ای بانوان کشور شد

نایب رئیس هیئت تکواندوی قم گفت: قم میزبان مسابقات تکواندوی منطقه‌ای بانوان کشور شد و این رقابت‌ها روز جمعه 17 مهر انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، مریم یقینی اظهار داشت: مسابقات تکواندوی منطقه‌ای بانوان کشور به میزبانی قم برگزار می‌شود 170 تکواندوکار از استان‌های مجاور در این رقابت‌ها حاضر می‌شوند.

وی افزود: در این رقابت‌ها که در خانه تکواندوی استان قم برگزار می‌شود شرکت کنندگان در بخش مبارزه موسوم به کیوروگی برابر هم صف آرایی می‌کنند.

نایب رئیس هیئت تکواندوی قم گفت: علاوه بر بانوان تکواندوکار قمی، قرار است تیم‌هایی از استان‌های اصفهان، تهران، مرکزی، قزوین و البرز در این مسابقات شرکت کنند و این رقابت‌ها روز جمعه 17 مهر انجام می‌شود.

یقینی بیان کرد: مسابقات لیگ بر‌تر و دسته یک پومسه بانوان کشور نیز در شرایطی آغاز شده است که چند بانوی پومسه کار قمی در این رقابت‌ها حاضر هستند و به صورت هفته به هفته با هم رقابت می‌کنند.

وی عنوان کرد: کبری سخایی وطن پومسه کار با سابقه قمی در لیگ بر‌تر مسابقه می‌دهد و طاهره صفدری دیگر پومسه کار قمی در رده سنی بالای 31 سال است.

نایب رئیس هیئت تکواندوی قم تصریح کرد: مهسا روستانی در رده سنی 18 تا 31 سال در بخش انفرادی و زینب میرزایی، فاطمه معین‌زاده و زهرا یوسفی در همین رده سنی در بخش تیمی برای تیم پومسه تیمی قم روی شیهاپ چانگ می‌روند.

یقینی خاطرنشان کرد: فردوس چوبین، مرضیه احمدی، سمیرا سادات موسوی و مریم یقینی داوران برگزیده قم در لیگ پومسه هستند.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com