کد خبر ۳۱۲۵۰ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۰
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم:

فعالیت ۲۷ کانون تخصصی در مساجد استان قم

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم از فعالیت ۲۷ کانون تخصصی در دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، حجت الاسلام سعید روحانی مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم امروز در بازدید مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم از دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان طی سخنانی ابراز داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم با جدیت و فعالانه نسبت به گسترش مسائل فرهنگی و هنری و همچنین علمی و آموزشی در میان نسل جوان مشغول به کار هستند.

وی تصریح کرد: در کنار فعالیت های عمده کانون ها، 27 کانون تخصصی نیز در مساجد استان قم فعال هستند که اقدام به نشر و گسترش مسائل تخصصی می کنند.

حجت الاسلام روحانی عنوان داشت: این کانون های تخصصی در زمینه های مختلف، دیجیتال، کتابخانه ها، عفاف و حجاب، کامپوتر، ورزشی و... فعالیت دارند.

وی گفت: در کانون های فرهنگی هنری مساجد سعی شده تا خودباوری در میان کانون ها ایجاد کنیم و آنها را از یک کانون وابسته جدا و به یک کانون پویا، برنامه ریز و طراح تبدیل کنیم.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم گفت: سعی و تلاش ما بر این است که جوانان مسجدی را تربیت کرده و به گونه ای عمل کنیم که این جوانان همه آموزش ها و طرح های خود را در مسجد آموزش دیده و از این طریق به جامعه ارائه کنند.

منبع : شبستان

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com