کد خبر ۳۱۲۷۹ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۰

میثاق‌نامه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد رونمایی شد

در این میثاق‌نامه که به امضای مسئولین کانون‌های مساجد استان رسیده بر لزوم فعالیت خالصانه و روزافزون در راه اعتلای فرهنگ اسلامی و انقلابی تاکید شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، میثاق‌نامه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان قم شنبه شب در مراسم اختتامیه طرح اوقات فراغت کانون‌های مساجد با حضور سیدمهدی صادقی استاندار، حجت الاسلام سیدصمصام‌الدین قوامی امام جمعه پردیسان، حجت الاسلام عباس دانشی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حجت‌الاسلام آشتیانی نماینده مردم قم در مجلس، حجت الاسلام سعید روحانی مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان و سایر مسئولین استان در سالن همایش‌های شهرداری رونمایی شد.

در این میثاق نامه که به امضای مسئولین کانون‌های مساجد استان رسیده بر لزوم فعالیت خالصانه و روزافزون در راه اعتلای فرهنگ اسلامی و انقلابی تاکید شده است.

گفتنی است این میثاق نامه با محوریت سخنان مقام معظم رهبری در جمع مسئولین دبیرخانه‌های کانون‌های مساجد کشور که در تاریخ 19 مهر سال 91 در خراسان شمالی بیان شد نوشته شده است.

مقام معظم رهبری در این دیدار فرمودند: «من به طلاب سفارش می‌کنم که کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد را فراموش نکنید؛ البته با همکاری بسیج؛ بد است که بین روحانی مسجد و بسیج مسجد، اختلاف به وجود بیاید؛ نه، با همکاری بسیج، این کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد را مؤثر کنید، برایش کار کنید؛ بنشینید فکر کنید، مطالعه کنید و سخنی که متناسب با نیاز آن جوانی است که آنجا حضور پیدا می‌کند، فراهم کنید؛ مطالعه کنید، کتاب‌هایی وجود دارد که می‌شود از این کتاب‌ها استفاده کرد. کتابهایی هست؛ بروید بپرسید، تحقیق کنید از کسانی که اهلش هستند؛ خودتان را مجهز کنید، مسلح به سلاح معرفت و استدلال کنید، بعد به این کانون‌های فرهنگی - هنری بروید و پذیرای جوان‌ها باشید. با روی خوش هم پذیرا باشید.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com