کد خبر ۳۱۸۴۶ انتشار : ۶ آبان ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۵۲
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم خبر داد

اتصال 50 واحد تولیدی به شبکه فاضلاب شهرک صنعتی شکوهیه قم

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم بر ضرورت اتصال و بهره‌مندی واحدهای صنعتی مستقر در شهرک صنعتی شکوهیه از شبکه فاضلاب تاکید کرد و از اتصال 50 واحد تولیدی به شبکه فاضلاب شهرک صنعتی شکوهیه قم خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، امیر طیبی‌نژاد در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی در شهرک صنعتی شکوهیه اظهار کرد: در راستای فعالیت‌های زیست محیطی شرکت شهرک‌های صنعتی اقدامات مناسبی برای جمع‌آوری پساب واحدهای تولیدی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه شهرک صنعتی شکوهیه قم در حال حاضر دارای بیش از 60 کیلومتر شبکه جمع آوری فاضلاب است، افزود: خوشبختانه شبکه فاضلاب در فازهای اول، دوم و توسعه این شهرک اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم یادآور شد: در همین راستا مدول اول و دوم تصفیه‌خانه این شهرک صنعتی نیز به ظرفیت ورودی روزانه 2 هزار و 500 مترمکعب به بهره‌برداری رسیده است.

وی اضافه کرد: به منظور تسهیل در جمع‌آوری فاضلاب واحدهای تولیدی در محل اتصال شبکه فاز دوم شهرک به فاز یک، نیازمند تجهیزات جدید و استقرار ایستگاه پمپاژ بودیم که خوشبختانه با تلاش‌های صورت گرفته تجهیزات مورد نیاز خریداری شده است که به زودی با راه اندازی آن توان جمع‌آوری فاضلاب و تعداد واحدهای برخوردار از این خدمت شهرک افزایش خواهد یافت.

طیبی‌نژاد در ادامه با اعلام اینکه در 6 ماه نخست سال جاری 50 واحد صنعتی به شبکه جمع آوری فاضلاب متصل شدند، گفت: با اتصال این تعداد آمار واحدهای برخوردار از شبکه فاضلاب در شهرک صنعتی شکوهیه به 452 واحد افزایش یافته است.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com