کد خبر ۳۱۲۵۹ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۱

جشنواره کشوری قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی در قم برگزار می‌شود

مراسم پایانی و اختتامیه یازدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی از 20 تا 23 مهرماه در استان قم برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، بنابر اعلام دبیرخانه یازدهمین جشنواره قرآن و عترت در این دوره از مسابقات قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی بیش از 10  هزار نفر از اساتید، کارکنان و دانشجویان در پنج بخش شفاهی، کتبی، هنری، ادبی، پژوهشی و فناوری با هم به رقابت پرداختند.

در مرحله استانی این جشنواره که از خرداد ماه سال جاری آغاز شده بود پس از برگزاری مرحله نخست مسابقات، آثار اساتید، کارکنان و دانشجویانی که موفق شده بودند حد نصاب امتیاز لازم اعلامی را کسب کنند به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و سپس توسط گروه‌های داوری مورد ارزیابی قرار گرفت.

در این دوره از مسابقات به منظور ارتقاء بیش از پیش سطح کیفی جشنواره برای ارزیابی آثار به ویژه در بخش شفاهی از تیم‌های داوری در سطح ملی مورد استفاده قرار گرفت که استاد دکتر شعاعی به همراه استاد دهدشتی، استاد معتمدی، استاد کسمایی، سرکار خانم ادیب زاده، سرکار خانم ایزدی و... به داوری آثار بخش شفاهی پرداختند.

همچنین مسابقات کتبی جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی در دو مرحله برگزار شد که مرحله نخست آن در تیرماه سال جاری به صورت اینترنتی اجرا شده از بین حدود هفت هزار نفر شرکت کننده 200 نفر از اساتید، کارکنان و دانشجویان به مرحله نهایی راه یافتند که مسابقات نهایی این بخش هم در اول شهریور ماه به صورت اینترنتی و متمرکز در واحدهای استانی سراسر کشور اجرا شده و نتایج نهایی اعلام شد.

در بخش هنری، ادبی، پژوهشی و فناوری جشنواره نیز 762 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که پس از ارزیابی‌های تیم داوری، نفرات برگزیده بخش‌های مختلف مشخص شدند.

در مراسم پایانی یازدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی کاربردی 114 نفر از دانشجویان مراکز علمی کاربردی سراسر کشور که امتیاز لازم را برای شرکت در بخش شفاهی مسابقات کشوری کسب کردند با حضور در استان قم در مسابقات پایانی شرکت خواهند کرد. برگزیدگان این مرحله به مسابقات کشوری بین دانشگاه‌ها معرفی خواهند شد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com