کد خبر ۳۳۴۳۷ انتشار : ۶ دی ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۱۵
دبیر جشنواره شعر آشیانه:

فصل چهارم جشنواره شعر آشیانه در قم برگزار می‌شود

دبیر جشنواره شعر آشیانه گفت: فصل چهارم جشنواره استانی شعر آشیانه دی‌ماه امسال در قم برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، رضا یزدانی با اشاره به برگزاری فصل چهارم جشنواره شعر آشیانه در قم اظهار داشت: این جشنواره از مردادماه امسال در قالب چهار فصل عاشقانه، کودک و نوجوان، آیینی و دفاع مقدس و انقلاب آغاز به کار کرده است.

دبیر جشنواره شعر استانی آشیانه با بیان "هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی استعدادهای جوان شعر قم است"، افزود: تا کنون بیش از 100شاعر قمی در سه فصل گذشته شرکت کرده‌اند و پیش‌بینی ما این است که فصل آخر این جشنواره هم با استقبال شایسته‌ای روبرو شود.

وی خاطرنشان کرد: موضوع فصل چهارم جشنواره شعر آشیانه انقلاب و دفاع مقدس است و هیچ محدودیتی از نظر قالب شعر و سن شرکت کنندگان وجود ندارد و هر شاعر می‌تواند حداکثر سه اثر به این جشنواره ارسال کند.

یزدانی با اشاره به اینکه مهلت ارسال اثر به این جشنواره 15دی ماه امسال است، تصریح کرد: کارگاه نقدوبررسی آثار نیز30دی‌ماه با حضور داوران و به‌همراه شعرخوانی شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود که حضور تمام شاعران برای راهیابی آثار به بخش رقابتی الزامی‌ است.

دبیر جشنواره شعر استانی آشیانه گفت: زمان برگزاری اختتامیه با حضور شاعران ومسئولان فرهنگی استان همراه با تقدیر از برگزیدگان تمام فصل‌ها متعاقبا اعلام می‌شود.

وی افزود: شاعران قمی می‌توانند آثار خود را با موضوع‌های مرتبط با انقلاب و دفاع مقدس تا مهلت اعلام شده به ایمیل ashyane.poem@gmail.com ارسال کنند.

منبع : تسنیم 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com