کد خبر ۳۱۲۶۱ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۵
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم تاکید کرد

اعلام انزجار از استکبار جهانی با حضور با شکوه مردم در یوم‌الله 13 آبان ماه

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه 13 آبان متعلق به قشر خاصی نیست، گفت: هیچ مراسم فرعی ‏نباید از عظمت این روز مهم کم کند و مردم در این روز حضور پرشکوهی در صحنه خواهند داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، نصرت‌الله لطفی در جلسه ستاد بزرگداشت یوم الله 13 آبان که با حضور اعضای این ستاد در محل دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد، در سخنانی با بیان اینکه 13 آبان با تدبیری حکیمانه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نام گرفت اظهار کرد: کلمه ملی حضور ملی جامعه را می‌طلبد و اختصاص به گروه خاصی ندارد به همین منظور همه اقشار و سلایق این روز را باید پاس بدارند.

وی با تاکید بر اینکه نگاه به این روز مهم باید نگاهی جامع باشد تصریح کرد: 13 آبان امسال به دلیل اتفاقات اخیر و سخنان و تذکرات رهبر معظم انقلاب از حساسیت بالایی برخوردار است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم ادامه داد: طمعی که استکبار به نفوذ در این کشور دارد و ساده‌لوحانی که در کشور صلاح را رفتن به سوی کدخدا می‌دانند، حساسیت 13 آبان را دوچندان می‌کند.

لطفی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را حرکتی مهم در برابر این گونه تحرکات عنوان کرد و افزود: هیچ مراسم فرعی نباید پیشاپیش 13 آبان برگزار شود تا مبادا از عظمت این روز مهم کم کند.

وی در خصوص شکل گیری برخی تجمعات و راهپیمایی‌ها از سوی نهادهای استان بیان کرد: در خصوص این تجمعات همه مسئولان باید دقت داشته باشند که نظام دینی در این خصوص شرایطی قرار داده است و برای هر حرکت نیاز به هماهنگی‌های لازم است تا هر اتفاق و تجمعی بی‌برنامه و ناهماهنگ شکل نگیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم اشکال این گونه تجمعات را ضعیف برگزار شدن عنوان کرد و گفت: اعلام انزجار از استکبار جهانی باید با قدرت و شکوه تمام در روز 13 آبان ماه انجام شود؛ اینکه با تجمعات و راهپیمایی‌های ضعیف و کوچک و با هر بهانه‌ای این اتفاق شکل بگیرد از عظمت 13 آبان کم خواهد کرد.

وی با انتقاد از این گونه ناهماهنگی‌ها و ورود پیدا کردن گروه‌های مختلف در برگزاری تجمعات خاطرنشان کرد: تجمع ضعیف و کوچک علاوه بر اینکه برد رسانه‌ای مثبت ندارد، در پیش چشم دشمنان نظام نشان دهنده استقبال کم مردم است.

لطفی با تاکید بر اینکه حرکت‌های پس از نماز جمعه متولی دارد اضافه کرد: نباید بدون درنظر گرفتن مصلحت‌های نظام این تجمعات شکل بگیرد و موجب ضربه زدن به نظام شود.

وی ادامه داد: اگر بناست تحرکات ساده‌لوحانه و شیطنت‌های شیطان بزرگ را برملا کنیم زمان آن روز 13 آبان ماه است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم بر لزوم برپایی نشست‌های روشنگرانه در سطح استان به منظور حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 13 آبان تاکید کرد و افزود: این روز متعلق به قشر خاصی نیست بلکه برای عظمت بخشی به این روز ملی باید همه دستگاه‌های اجرایی، مراکز و نهادهای مختلف استان و مردم قم احساس تکلیف کنند.

لطفی با بیان اینکه مردم شریف ما بصیرت و وفاداری خود را در عمل ثابت کرده‌اند، تصریح کرد: حالا نوبت ما مسئولان است که به وظیفه خود در قبال این مردم عمل کنیم.

منبع : فارس 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com