کد خبر ۳۱۲۷۴ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۴
رئيس شورای اسلامی شهر قم:

پروژه جديدی در شهر قم كلنگ زنی نخواهد شد

ولی الله بیاتی رييس شورای شهر قم گفت: به علت اينكه هنوز تكليف تعدادی از پروژه‌هايی كه در قم وجود دارند مشخص نشده پروژه‌های جديدی در شهر قم كلنگ زنی نخواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ، ولي‌الله بياتي ظهر امروز در ديدار با آيت الله جوادي آملي اظهار داشت: از زمان حضور شهردار جديد در قم پروژه‌هاي عمراني نيمه تمام سروسامان مناسبي گرفته‌اند كه تا آخر سال تعدادي از اين طرح‌ها به بهره‌برداري خواهند رسيد.

وي افزود: درباره منوريل تصميم جديدي در استانداري اتخاذ شده تا با راه‌اندازي جوابگوي همشهريان باشد و پل مرجعيت و عرشه تقاطع عمار ياسر تا انتهاي سال به بهربرداري خواهند رسيد.

وي گفت: هم اكنون با مديريت انجام شده بر پروژهاي استان هيچ كدام از اين طرح‌ها تعطيل نبوده و با جديت كار را ادامه خواهيم داد تا به بهره‌برداري كامل برسند.

بياتي‌به طرح‌هاي جديد در استان اشاره كرد و افزود: طرح‌هاي جديد براي استان در نظر گرفته شده كه تا اتمام پروژهاي فعلي برنامه كلنگ زني اين طرح‌ها انجام نخواهد شد.

وي پروژه تقاطع معلم و عمار ياسررا از جمله اين طرح‌ها اعلام كرد و گفت: كارها بايد با برنامه‌هاي انجام شده پيش برود و نمي‌توان با توجه به منابع مالي كه در اختيار داريم بدون برنامه باشيم.

منبع: شهر نیوز

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com