کد خبر ۳۱۲۹۰ انتشار : ۱۹ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۹
شهردار قم:

مطالبات به حق مردم در بازگشایی معابر شهری پرداخت می‌شود

شهردار قم با اشاره به اینکه برای توسعه و آبادانی شهر و حل مشکلات شهری نیازمند بازگشایی معابر در نقاط مختلف هستیم بیان کرد: در اجرای پروژه‌های شهری مطالبات به حق مردم پرداخت می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، مرتضی سقاییان‌نژاد در دیدار با آیت‌الله حائری شیرازی به ارائه گزارشی از وضعیت اجرای پروژه‌های مدیریت شهری در بخش‌های مختلف پرداخت.

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های شهری در بخش‌های مختلف بیان کرد: اجرای این پروژه‌ها نیازمند تملک املاک است و در صورت همکاری شهروندان روند اجرای پروژه‌ها با سرعت بیشتری دنبال می‌شود.

شهردار قم ادامه داد: در بازگشایی معابر و تملک املاک اصل را بر توافق و تعامل با مردم قرار داده‌ایم و مطالبات به حق مردم را پرداخت می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد:‌ البته در جاهایی که همکاری لازم صورت نگرفته و این مسئله سبب تضییع حقوق دیگر شهروندان شود از ابزارهای قانونی که در اختیار داریم برای اجرای پروژه‌های عمرانی و رفع معارضان اقدام خواهیم کرد.

سقاییان‌نژاد ادامه داد: رهبری تاکید دارند که وقتی پروژه‌ای حتی از سوی دفتر ایشان به طور مثال در قم قرار است اجرا شود، طبق قانون عمل شده و تمام مسائل قانونی لحاظ شود و باید این رویکرد برای همه مردم و نهادها حجت باشد.

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com