کد خبر ۳۱۳۵۵ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۹
فرماندهی نیرو انتظامی اظهار داشت :

اشتری: نیروی انتظامی به هیچ حزب و گروهی وابستگی ندارد

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به محبوبیت و اعتماد مردم به ناجا گفت: نیروی انتظامی هیچ وابستگی به حزب و گروهی ندارد و تنها به فکر تامین امنیت و خدمت رسانی به جامعه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خبر قم ،  سردار حسین اشتری سه شنبه شب در دیدار با مراجع تقلید در قم افزود: نیروی انتظامی با برخورداری از نیروهای متعهد، با ایمان و توانمند همواره در راستای حفظ امنیت و آرامش در جامعه و برخورد با قانون گریزی تلاش کرده و اقدامات مناسبی نیز در این جهت انجام داده است.
وی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر ارتقای سطح مسائل دینی و اخلاقی در نیروی انتظامی از برگزاری دوره های بصیرت و عقیدتی در میان این نیروها خبر داد و گفت: بیش از 15 هزار نفر در نیروی انتظامی حافظ جزء و کل قرآن کریم بوده و در سال جاری بیش از 46 هزار نفر برای دوره های حفظ و قرائت قرآن نیز نام نویسی کردند.
وی از کاهش هفت درصدی جرائم تصادفات جاده ای در شش ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: اقدامات ناجا در جهت مقابله با جرائم و تخلفات و اشرار بویژه مواد مخدر ارتقا پیدا کرده است.
اشتری اظهار داشت: ما در نیروی انتظامی تلاش داریم سربازان خوبی برای کشور و ولایت باشیم، دستگاه ها و نهادهای اجرایی نیز باید برای تحقق اهداف نیروی انتظامی مشارکت و هماهنگی خوبی داشته باشند.
فرمانده نیروی انتظامی عصر سه شنبه در سفر به قم با حضرات آیات مکارم شیرازی و نوری همدانی دیدار و گفت و گو کرد.
حضور در مراسم بهره برداری از استودیو خبر و مونیتورینگ فرماندهی انتظامی قم و مونیتورینگ مسجد مقدس جمکران از دیگر برنامه های اشتری در این سفر بود.

منبع : خبر انلاین 

شماره پیامک قم نا: 50001717150598رایانامه: info@Qumna.com